ردکردن این
فستیوال بین المللی فیلم تورنتو

فستیوال بین المللی فیلم تورنتو 2019

44مین دوره فستیوال بین المللی فیلم تورنتو در تاریخ 5 سپتامبر ( 14 شهریور ماه 98 ) در شهر تورنتو کانادا آغاز خواهد شد . این فستیوال تا تاریخ 15 سپتامبر ادامه دارد. و یکی از مهم ترین فستیوالهای جهان به حساب می آید. جایی که بهترین فیلم های سراسر دنیا در آن اکران می شود و حتی بهترین های این جشنواره شانس بیشتری برای دریافت اسکار خواهند داشت.

در سالهای گذشته تقریباً فیلم هایی که در این جشنواره اکران شده و به عنوان بهترین فیلم لقب گرفته انند(مانند فیلم Green Book)، توانسته اند در اسکار جوایز متعددی؛ حتی بهترین فیلم آن سال را از آن خود کنند.

افتتاحیه جشنواره فیلم تورنتو امسال با یک مستند به نام Once Were Brothers: Robbie Robertson and The Band اثر دنیل روهر آغاز و با فیلم Radioactive در ژانر بیوگرافی اثر خانم مرجانه ستراپی به پایان خواهد رسید. 

در این فستیوال فیلم هایی هم چون A Beautiful Day in the Neighborhood اثر ماریل هلر ،  Joker اثر تاد فیلیپس ، Harriet اثر کسی لیمونز ، pain and glory اثر پدرو آلمودوار (چندی پیش جایزه شخص تاثیر گذار در سینمای معاصر را از فستیوال ونیز 2019 دریفات کرد) ، فیلم Parasite اثر بونگ جون-هو ، Jojo Rabbit اثر تایکا وایتیدی ، the report اثر اسکات برنر که به احتمال خیلی زیاد جوایز همین دوره را درو خواهند کرد. 

مهمترین نکته این است این هفت اثری که در جشنواره تورنتو اکران خواهند شد جزء اصلی ترین شانس های دریافت جوایز اسکار 2020 می باشند. بی صبرانه منتظر اکران سراسری آنها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.