ردکردن این
pckala

پی سی کالا

بسیار از ما به دلیل مشغله کاری وقت آنچنانی برای تحقیق کردن در مورد محصولی که قرار است خریداری کنیم نداریم و با یک نگاه کلی اقدام به خرید می کنیم. این مساله در خرید کامپیوتر و لپ تاپ نیز صدق می کند و چه بسا می بایست دقت بیشتری در این زمینه داشته باشید. خرید یک سیستم مستلزم داشتن اطلاعات کافی از قطعات سخت افزاری کامپیوتر می باشد چرا که قیمت تمام شده کامپیوتر به نوع قطعات بکار رفته بستگی دارد. لپ تاپ هم به همین شکل است و مشخصات یک لپ تاپ و همچنین برند تولید کننده در قیمت تاثیر دارد.

نداشتن اطلاعات کافی در این خصوص ممکن است به خریدی اشتباه منجر شود و محصولی خریداری کنید که نیازهای شما را به خوبی اجرا نکند. پس دانسته های کافی در این زمینه شما را در خرید لپ تاپ و سیستم مناسب کمک میکند. ولی در هر صورت برای داشتن اطلاعات کافی به تحقیق و خواندن مقالات و مشاهده ویدیوهای زیادی نیاز دارد و این امر به زمان بالایی را می طلبد و هر کسی حوصله و وقت کافی برای کار را نمی تواند داشته باشد.

سیستم های اسمبل شده:
برای خرید کامپیوتر می بایست تمامی قطعات را مورد بررسی قرار دهید و کارشناس فروش می بایست درباره قطعاتی که قرار است در سیستم شما نصب شود توضیحات کامل ارائه کند. به عنوان مثال پردازنده اینتل نسل 12 برای بازی های مدرن از گزینه های ایده آل می باشد، خرید کارت گرافیک از شرکت AMD برای بازی های ویدیویی گزینه مناسبی نیست و غیره. همین کار نیز در برخی مواقع می تواند شما را در خرید دچار دوراهی کند چرا که همانطور که گفته شد تنوع قطعات سخت افزاری و شرکت های تولید کننده بسیار زیاد هستند و اختلاف قیمت نیز متفاوت است. بهترین راه این است که به سراغ سیستم های اسمبل شده بروید. سیستم های اسمبل شده می تواند سرعت خرید شما را افزایش دهد و قطعاتی مناسب کار خود را به راحتی پیدا کنید. کامپیوترهای اسمبل شده در دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند. در ادامه دسته بندی کامپیوترهای اسمبل شده را میتوانید مشاهده کنید.

gaming-pc

سیستم گیمینگ:
سیستم های گیمینگ یا سیستم مناسب برای بازی، شاید گرانترین نوع یک سیستم اسمبل شده باشد. اما خود سیستم های گیمینگ به سه دسته اصلی تقسیم می شوند. پایین رده، میان رده و سیستم های گیمینگ بالارده. سیستم های گیمینگ به شکل بسیار بالایی بار کاری خود را روی کارت گرافیک قرار می دهد. کارت گرافیک مهمترین قطعه در یک سیستم گیمینگ به شمار می رود. پردازنده های استفاده شده در یک سیستم گیمینگ بیشتر از هر چیز نیازمند قدرت پردازشی تک هسته ای می باشد و بازی ها بار کاری خود را روی Single-core قرار می دهند.

سیستم رندرینگ:

سیستم های اسمبل شده رندرینگ با توجه به ماهیتی که دارند از سخت افزار قدرتمندی برخوردار هستند.بخش مهم در یک سیستم رندرینگ پردازنده CPU آن است. برخلاف سیستم های گیمینگ Single-core یک پردازنده اهمیت دارد، در کامپیوتر رندرینگ پردازنده با تعداد هسته های بالا و فرکانس در بخش چند هسته ای سروکار داریم. البته از یاد نبریم که برای رندر کارت گرافیک بالارده نیز بسیار می تواند سرعت رندرینگ را بالا ببرد و چه بسا در برخی رندرها سریع تر عمل می کند.

pc-simple

سیستم دانش آموزی / دانشجویی:
نیاز روز افزون به اینترنت و کامپیوتر و مشکلات اخیر باعث شده که دانشجویان و دانش آموزان بیشتر از هر زمان دیگری دست به دامان کامپیوتر برای انجام کارهای خود دارند. پاندمی سه سال گذشته تحصیل در دانشگاه ها و مدارس را به شکل کاملی مختل کند و تدریس را از خانه دنبال کند. سیستم های دانشجویی و دانش آموزی تقریبا اقتصادی ترین سیستم ممکن می باشد که با صرف هزینه متعادل و مناسب می توان اقدام به خرید کرد.
سیستم های اسمبل شده دیگری نیز وجود دارند که از مهمترین آنها می توان به اداری، تدوین و جلوه های ویژه، حسابداری، طراحی و مهندسی اشاره کرد.

laptop

خرید لپ تاپ

در فروشگاه پی سی کالا با ارائه انواع لپ تاپ از برترین برندهای دنیا را آماده ارائه خدمات هستیم. لپ تاپ های فروشگاه ما با تنوع بسیار گسترده دارند و تقریبا برای هر نوع سلیقه و قیمتی لپ تاپ موجود است. از لپ تاپ های اقتصادی و خوش قیمت تا لپ تاپ های حرفه ای گیمینگ. محبوبیت لپ تاپ ها نسبت به گذشته بیشتر شده و این امر موجب شده که تولید کنندگان تنوع لپ تاپ های خود را بیش از گذشته کنند. چه در خانه باشید، چه در جاده و چه در کلاس دانشگاه، ما لیستی از بهترین لپ تاپ های تجاری و بهترین لپ تاپ های دانشگاهی را گردآوری کرده ایم تا بهترین دسته بندی لپ تاپ ها با انواع قیمت در اختیار شما قرار دهیم. در حالی که تبلت ها و گوشی های هوشمند از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و مردم با گوشی های خود بیشتر کارها را  انجام میدهند، اما در نهایت مردم متوجه می شوند که همه چیز از تایپ یک مقاله تحقیقاتی گرفته تا تدوین ویدیوها و بازی کردن روی لپ تاپ بهتر جواب می دهد. همین موضوع سبب شده تا محبوبیت لپ تاپ ها نسبت به قبل بالاتر رود. از دیگر دلایل خرید لپ تاپ نسبت به یک سیستم قابل حمل بودن آن است. شلوغ بودن تایم کاری باعث می شود که همواره به یک سیستم نیاز داشته باشم و چه چیز بهتر از لپ تاپ. در مجموع اگر قصد خرید لپ تاپ دارید و میخواهید بهترین لپ تاپ ممکن با توجه به بودجه را داشته باشید. پی سی کالا بهترین مقصد شما خواهد بود. تنوع در برندها و مشخصات سخت افزاری، قیمت های مختلف، پشتیبانی حرفه ای و راهنمای خرید سیستم و یا لپ تاپ توسط متخصصین مجرب خرید شما را لذت بخش خواهد کرد.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

نظر s

  1. رتبه بازدید کنندگان : 1 ستاره

  2. رتبه بازدید کنندگان : 5 ستاره

  3. رتبه بازدید کنندگان : 5 ستاره


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.