ردکردن این
فستیوال ونیز 2019 | نوید محمد زاده

شیر طلایی در دستان بهترین ها

فستیوال ونیز 2019 بعد از همه حواشی و اتفاقات شیرین و رونمایی از فیلم های بسیار زیبا، قرار است در بامداد یکشنبه به کار خود پایان دهد.

این فستیوال که یکی از فستیوال های مهم جهان محسوب می شود. در تاریخ 28 آگوست شروع به کار کرد و در آخرین ساعات 7 سپتامبر ( 10:30 ، 16 شهریور ماه ) به کار خود به پایان میدهد.
در این جشنواره از فیلم های بسیار مورد انتظار همانند Ad astra و Joker رونمایی شد که با واکنش بسیار خوب منتقدان نیز رو به رو شد. خیلی از منتقدین بر این باور هستند که جوکر فیلیپس شانس اول برای دریافت بهترین فیلم جشنواره ونیز و حتی جشنواره تورنتو که تازه کار خود را شروع کرده است می باشد. حتی می توان گفت با تمام قدرت به سمت اسکار 2020 قدم بر میدارد.
در ادامه به خاطر پایان یافتن این جشنواره چند عکس از جشنواره و بازیگران معروفی که در این فستیوال شرکت کرده اند، قرار داده ایم.

در بخش افق سینما، فیلم سینمایی متری شیش و نیم نیز حضور دارد و امیدوار هستیم که بتواند در بامداد فردا جایزه دریافت کند. نوید محمد زاده در 74 ام دوره توانسته بود شیر طلایی بهترین بازیگر را از آن خود کند. آرزوی موفقیت در این دوره هم برای این بازیگر خوب سینمای ایران داریم.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.