ردکردن این
اوزو آدوبا به فصل چهارم سریال فارگو پیوست

اوزو آدوبا به جمع بازیگران فصل چهارم سریال Fargo پیوست

در تازه ترین اخباری سینما و تلویزیون به نقل از وب سایت ورایتی ، خانم اوزو آدوبا به جمع بازیگران فصل چهارم سریال بسیار محبوب Fargo پیوسته است.

خانم اوزو آدوبا به جمع بازیگرانی همچون کریس راک ، جک هیستون ، جیسون شوراتزمن ، جسی باکلی و … برای ایفای نقش در سریال فارگو پیوست. هنوز نقش ایشان در سریال مشخص نشده است و احتمالاً در روزهای آتی خبری از آن بشنویم.

پیشتر خانم ادوبا در سریالی با نام Orange Is the New Black ساخته نتفیلیکس شناخته شده است . او همچنین دوجایزه امی بهترین بازیگر مهمان کمدی و بهترین بازیگر مکمل زن را در کارنامه خود دارد. خانم آدوبا علاوه بر این سریال در یک سریال کوتاه دیگر شبکه FX با نام Mrs. America که به زودی اکران خواهد شد. بازی می کند.

 

بازیگران فصل چهارم سریال فارگو

فصل چهارم سریال فارگو در سال 1950 در کانزاس سیتی ایالت میسوری بین دو سندیکای جنایتکار ایتالیایی و آفریقایی-آمریکایی جریان دارد. جایی که برای صلح بین این دو سندیکا رهبران تصمیم میگیرند که فرزند ارشد خود را به همدیگر به عنوان عامل صلح دهنده تقدیم کنند. کریس راک به عنوان یکی از سندیکا ، فرزنده ارشد خود را تسلیم می کند.و دشمن نیز باید همینکار را انجام دهد؛ اما رئیس مافیای کانزاس سیتی برای جراحی روتینی به بیمارستان می رود و همه چی بهم میریزد… .

نویسندگی و کارگردانی این فصل به عهده نوح هاولی است. سریال فارگو توسط شبکه MGM و FX  تولید می شود . قرار است فصل چهارم این سریال در سال 2020 منتشر شود. 

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.