ردکردن این
معرفی گوشی m10s

معرفی گوشی m10s | به زودی مدل بهینه شده m10 روانه بازار خواهد شد.

سامسونگ گلکسی M10 که یک گوشی اقتصادی و ارزان قیمت برای بازار هند بود و بعد از مدت کوتاهی به بازار ایران نیز رسید اینبار توسط سامسونگ یک آپگرید سخت افزاری نصیب اش شده، که میتواند کاربران را برای خرید این گوشی پایین رده بیشتر ترغیب کند.

صفحه نمایش 6.22 اینچی این گوشی به 6.4 ارتقا یافته اما هنوز کیفیت صفحه نمایش HD+ است که از پنل AMOLED  بهره میبرد. همچنین یک سنسور اثر انگشت به پشت این گوشی اضافه شده است.

پردازنده اصلی و پردازنده ی گرافیکی این گوشی نیز ارتقا یافته و عملکرد سریعتری نسبت به نسخه قبلی دارد. همچنین در بخش حافظه داخلی و رم گوشی از 2/16 به 3/32 ارتقا یافته که در کنار بهبود پردازنده ها به شما کمک میکند بتوانید بازی های اندرویدی را روان تر اجرا کنید.

هر چند سامسونگ در زمینه ی دوربین ارتقای خاصی به این گوشی نداده و دو دوربین با رزولوشون های 13 و 5 مگاپیکسلی این گوشی را همراهی میکنند و تنها قابلیت عکاسی اولترا واید به این گوشی اضافه شده است.

در بخش باطری و شارژ سریع خبر های خوبی برای علاقه مندان به تلفن همراه امده ، ظرفیت باطری از 3400 به 4000 و شارزر سریع 15 واتی به این گوشی اضافه شده هرچند که هنوز مشخص نیست یک شارژ کامل چند دقیقه زمان میبرد.

گوشی سامسونگ m10s

سوکت اتصال نیز USB Type-C میباشد که برای شارژ سریع و انتقال دیتا به کامپیوتر همراه این تلفن همراه خواهد بود. دو سیمکارت همزمان به همراه یک مموری ( 3 اسلات جداگانه) یکی دیگر از امتیاز های این گوشی ارزان است.

مانند نسخه ی قبلی این گوشی برای بازار هندوستان ارائه میشود ولی به احتمال زیاد همانند نسخه های دیگر در سری ام به بازار ایران نیز خواهد رسید.

– قیمت گوشی سامسونگ m10 جدید ( m10s ) حدود 140 دلار خواهد بود.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.