ردکردن این
احتمال حضور Iron Man در فیلم سینمایی Black Widow

احتمال حضور Iron Man در فیلم Black Widow

در جدیدترین اخبار فیلم و سریال ، بنابر گزارش وب سایت ScreenRant رابرت داونی جونیور در فیلم سینمایی Black Widow باز خواهد گشت. فیلم سینمایی Black widow اولین فیلم MCU در فاز چهارم آن به حساب می آید. و احتمال دارد Iron Man نیز در این فیلم حضور داشته باشد.

داستان فیلم Black Widow بعد از Civil War و قبل از Infinity War است. بنابر این احتمالی که تونی استارک را در بیوه سیاه ببینیم خیلی زیاد است. زیرا داستان قبل از Endgame و مرگ تونی استارک می باشد.

می توان گفت فیلم بیوه سیاه قرار است پیش درآمدی برای اتفاقات بعد از Endgame باشد و خط داستانی را به وجود خواهد آورد که فاز چهارم MCU را شکل خواهد داد.

فیلم بیوه سیاه با بازی خانم اسکارلت جوهانسون در تاریخ 1 می 2020 اکران خواهد شد. بازیگرانی از جمله دیوید هاربر ، فلورانس پوگ ، راشل ویز نیز در آن به ایفا نقش می پردازند. هنوز جزئیات کامل تری درباره اینکه چه شخصیت هایی نام آشنا دنیای MCU ناتاشا را همراهی میکنند در دسترس نیست. واصلی ترین گمانه در خصوص تونی استارک است که به احتمال خیلی زیاد در این فیلم بازی کند.

گمانه زنی های بسیاری شده درباره اینکه نقش تونی در فیلم بیوه سیاه چگونه می تواند باشد. بعضی ها احتمال اینکه از فلش بک استفاده کنند و فقط صرفاً از یک سری سکانس هایی که قبلاً استفاده نشده و این دو شخصیت با هم حضور داشتند استفاده شود. بعضی ها هم بر این باور هستند که نقش کوتاه خواهی داشت و مثلاً با تونی تماس خواهد گرفت برای کمک گرفتن. البته خودم به شخصه امیدوارم که نقش کامل تری از تونی استارک در بیوه سیاه ببینیم، این کارکتر دوست داشتنی واقعا حیف از دنیای MCU جدا شد. و همین که در فیلمی دیگر او را ببنیم خودش خیلی لذت بخش.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.