ردکردن این
شروع موفق Downtown abbey در باکس آفیس

باکس آفیس : شروع بسیار خوب Downton Abbey

با پایان یافتن تابستان خصوصاً ماه سپتامبر که بسیار کسل کننده بود و واقعاً سینمای هالیوود سرد و کسل کننده شده بود. با حضور فیلم های جدید در فصل پاییز قرار است لذتی دوچندان را شاهد باشیم. همیشه پاییز جزء بهترین های باکس آفیس بوده است. و بهترین و با کیفیت ترین فیلم ها در این فصل اکران شده اند. ابتدای تابستان و ابتدای پاییز شروع فروش فیلم های محبوب است.

در این هفته فیلم های بسیاری بر روی پرده نقره ای اکران شدند. ما قصد داریم در این مقاله به بررسی باکس آفیس آخر هفته 22 سپتامبر 2019 بپردازیم با اس جی پلاس همراه باشید.

فیلم تحسین شده Downton Abbey به کارگردانی مایکل انگلر و با بازی بازیگرانی همچون میشل داکری و هیو بونویل در اولین هفته اکران خود توانست 31 میلیون دلار در آمریکای شمالی کسب کند و در رتبه اول این هفته قرار گیرد. این میزان فروش رکود افتتاحیه شرکت Focus Features را شکست. این شرکت تا بحال به فروش بیش از 30 میلیون دلار افتتاحیه دست پیدا نکرده بود. این فیلم تا پایان روز 22 سپتامبر توانسته است 61.8 میلیون دلار در سراسر جهان به جیب بزند.

دو فیلم Ad Astra , Rambo: Last Blood نیز خیلی نزدیک هم در رتبه دوم و سوم این هفته قرار گرفته اند.

فیلم Ad Astra با بازی فوق العاده برد پیت و کارگردانی جیمز گری در اولین هفته اکران عمومی خود به فروش 19.2 میلیون دلار دست یافت. البته باتوجه به استقبال منتقدین و مخاطبان در جشنواره هایی که این فیلم اکران شده بود. انتظار فروش بیشتری را از آن داشتیم. همچنین Ad Astra در سراسر دنیا در اولین هفته اکران خود به فروش 45.2 میلیون دلاری رسیده است.

فیلم Ad Astra

فیلم Ramo : Last Blood که با واکنش بسیار منفی منتقدان مواجه شده بود. و غالب منتقدان آرزو میکردند که مجموعه رمبو به پایان خودش رسیده باشد و دیگر اثری از آن نبینند؛ نیز اولین هفته اکران خود را تجربه کرده است. واکنش ها بسیار تند و سخت بوده است اما نشان می دهد مخاطبان زیاد توجهی نکرده اند و علاقمندان به رمبو و خصوصاً سیلوستر استالونه این فیلم را تنها نگذاشته اند. فیلم رمبو : آخرین خون توانست در اولین هفته اکران خود در آمریکای شمالی 19.01 میلیون دلار به جیب بزند تا افتتاحیه خوبی را پشت سر بگذارد. فیلم رمبو شاید بتواند به مرز 100 میلیون دلار فروش برسد تقریبا مشابه نسخه های قبلی خودش به جز رمبو: اولین خون پارت دو البته ضرر هم نمی کند حداقل مخارج فیلم را در می آورد. بالاخره وارد شدن در دنیای ابرقهرمانی آنهم به سبک رمبو و تم جنگ ویتنامی که با خود یدک میکشد در این دوره زمانه اصلاً بازخورد ندارد و بیشتر نظر منفی به خود جلب میکند تا نظر مثبت.

فیلم Rambo : Last Blood

خیلی ها این فیلم را فاجعه میدونند ولی اگر منصفانه نگاه کنیم تفاوتی آنچنانی با نسخه های قبلی ندارد. فقط سلیقه مردم نسبت به سبک اکشن کامل متفاوت شده است. اگر آمریکایی ها از فیلم های با تم جنگ ویتنامی لذت میبردند و فروش بسیار خوبی داشت امروزه اصلاً چنین فیلم هایی را دنبال نمی کنند. رمبو: اولین خون پارت دو که در سال 1985 اکران شد با افتتاحیه 20 میلیون دلاری و فروش جهانی 300 میلیون دلاری یکی از فیلم های بسیار موفق زمان خودش بود. در صورتی که با نمره منتقدین بسیار پایینی همراه بود. این نشان دهنده تغییر سلیقه مخاطبان قرن 21 است. بنابراین با لذت آخرین خون رمبو را هم تجربه کنیم و فکر کنیم که دیگه خونی براش باقی نمونده که ادامه بده.

در مکان چهارم فیلم ایت : قسمت دوم برادران وارنر قرار دارد. این فیلم با افت فروش 56 درصدی خود نسبت به هفته قبل توانست 17.2 میلیون دلار به جیب بزنید و درپایان 3 هفته اکران خود به درآمد جهانی 358.8 میلیون دلاری برسد.

در مکان پنجم نیز فیلم Hustlers که شگفتی جالبی در نوع خودش بود با فروش 17 میلیون دیگر در مجموع دو هفته اکران خود به درآمد 72 میلیون دلاری دست یافته است که با توجه به بودجه 20 میلیون دلاریش یک برد بسیار بزرگ برای شرکت STX است.

لیست 10 فیلم برتر این هفته باکس آفیس :

ردیف نام فیلم فروش آخر هفته
1 Downton Abbey $31,000,000
2 Ad Astra $19,210,000 
3 Rambo: Last Blood $19,015,000 
4 It: Chapter Two  $17,245,000
5 Hustlers $17,000,000
6 The Lion King $2,572,000
7 Good Boys $2,510,000
8 Angel has Fallen $2,400,000
9 Overcomer $1,500,000
10 Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw $1,460,000
برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.