ردکردن این
بازیگران اصلی ژوراسیک ورلد بازخواهند گشت

بازیگران اصلی مجموعه Jurassic World بازخواهند گشت

در تازه ترین اخبار فیلم و سریال جهان  بازیگران اصلی Jurassic Park یعنی سام نیل ، لورا درن و جف گلدبلوم قرا است در جدیدترین قسمت این مجموعه Jurassic world 3 بازی کنند.
فیلم فوق العاده Jurassic Park  استیون اسپیلبرگ که در سال 1993 ساخته شد. شاهکاری در صنعت سینمایی بود و تحولات بسیاری را به وجود آورد. بازیگران این اثر قرار است در جدیدترین قسمت از این مجموعه بازگردند.
سال گذشته فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom جریانی را دنبال کرد که از سال 2015 و با ساخت فیلم Jurassic World شروع شده بود. اینبار اما قرار است مسیر داستان از جزیره ایسلا نوبلار دور شود و مسیر تازه ای را طی کند.
زمانی که فیلم کوتاه هشت دقیقه ای Jurassic World: Battle At Big Rock منتشر شد و این داستان تقریباً یکسال بعد از داستان فیلم Fallen Kingdom را روایت میکند. متوجه زندگی دایناسورها به دور از کنترل شدگی و پذیرش و خو گرفتن انسان ها با این موجودات عظیم الجثه بودیم البته نکته اضافی تر این فیلم کوتاه مسیری جدیدی بود که برای آخرین مجموعه خودش باز کرد. البته چیزی که تا اینجا میدونیم اینکه این قسمت سوم میخواد قسمت نهایی باشه.

بازیگران اصلی ژوراسیک ورلد بازخواهند گشت

همینطور که به قسمت جدید نزدیک میشویم مشخص شد که سام نیل در نقش دکتر آلن گرانت ، لورا درن در نقش الی ساتلر و جف گلدبلوم در نقش دکتر یان ملکلم که همان نقش های قدیمی هستند بازی کنند. البته جزئیات دقیقتری از آن منتشر نشده تا جایی که مشخص شده است همینه که این عزیزان قرار بازی کنند آنهم در نقش قبلی خودشان.

جالب اینجاست که برای اولین بار بعد از Jurassic Park این سه بازیگر دوباره باهم در این مجموعه ظاهر میشوند پیشتر فقط گلدبولم در قسمت بعدی ظاهر شد و آن دو در آن قسمت حضور نداشتند. باید دید داستان به چه صورت ادامه خواهد یافت و چگونه قرار است این بازیگران به داستان اضافه شوند.

قسمت بعدی این مجموعه با نام Jurassic World 3 قرار است در تاریخ 11 ژوئن 2021 اکران شود. کارگردان و نویسنده این قسمت کالن تروارو و شرکت تولیده کننده آن یونیورسال پیکچرز خواهد بود. شاید قبل از اکران در جشنواره های همان سال اکران محدود خود را شروع کند.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.