ردکردن این
فیلم دزدان دریایی کارائیب

قسمت دیگری از دزدان دریایی کارائیب ساخته خواهد شد

در تازه ترین اخبار دنیای سینما و تلویزیون در خبری که از سوی ورایتی منتشر شد. شرکت دیزنی تد الیوت نویسنده مجموعه دزدان دریایی و کریگ مازین خالق مینی سریالی موفق چرنوبیل را استخدام کرده است تا داستان نسخه بازسازی یا ریبوت را برای این فرانچایز جذاب بسازند.

احتمال می رود مانند پنج قسمت گذشته تهیه کنندگی آنرا جری بروکهایمر به عهده داشته باشد. همچنین شرکت دیزنی تیم نویسندگی ددپول را در سال گذشته استخدام کرد تا آنها نویسندگی قسمت جدید دزدان دریایی کارائیب را به عهده داشته باشند. اینطور که به نظر میرسد این دو ، رت ریس و پاول ورنیک از این مجموعه کنار گذاشته شده اند. و به جای آنهای قرار است کریگ مازین و تد الیوت نویسندگی قسمت جدید را به عهده بگیرند.

تد الویت نویسندگی چهار قسمت ابتدایی دزدان دریایی کارائیب را به همراه تری روسیو به عهده داشته است اولین قسمت با نام دزدان دریایی کارائیب : نفرین مروارید سیاه سال 2003 ساخته شد. 

گریک مازین نیز در قسمت هایی از فرانچایز های ” فیلم ترسناک (Scary Movie) ” و ” خماری (Hangover) فعالیت داشته است. همچنین پنج قسمت ابتدایی مینی سریال چرنوبیل را برای شبکه HBO و Sky ساخته است.

پنج فیلم قبلی دزدان دریایی با بازی جانی دپ در نقش جک اسپارو توانست 1.5 میلیارد دلار در آمریکای شمالی و 3.07 میلیارد دلار در کشورهای دیگر بدست آورد. و در مجموع بیش از 4.5 میلیارد دلار به جیب بزند. معمولا مجموعه دزدان دریایی در سینماهای غیر از آمریکای شمالی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. قسمت پنج این مجموعه با نام “به مردهای مرده بگویید هیچی حرفی نزنند” در سال 2017 اکران شد. و در آمریکایی شمالی تنها 172 میلیون دلار فروش کرد و در جهان نزدیک 650 میلیون دلار به جیب زد. تمام پنج مجموعه بیشتر از 650 میلیون دلار فروش جهان را تجربه کرده اند که قسمت On Stranger TIdes و  Dead Man’s Shest بیش از یک میلیارد دلار به فروش رسیده اند.

طبق اخبار منتشر شده و شایعات پیرامون آن نسخه بازسازی شده یا ریبوت احتمالا نقش جک اسپارو در اختیار جانی دپ نباشد و جانی دپ در این قسمت بازی نکند. فعلاً اخبار خیلی محدودی در این خصوص منتشر شده است و باید منتظر اخبار تکمیلی ماند و دید که بازیگران اصلی این قسمت چه شخصیت هایی خواهند بود. خیلی از علاقمندان امیدوار هستند این بازسازی باعث نابود شدن مجموعه و نابودی خاطراتمان با جک اسپارو نشود. امیدوارم از نسخه ریبوت های خوبی باشد تا مانند خیلی ها خراب و ضعیف تر از نسخه اصلی.

 

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.