ردکردن این

“آواتار” در دستور کار دیزنی پلاس خواهد بود

نمایش یادبود فیلم علمی – تخیلی آواتار به کارگردانی جیمز کامرون محصول شرکت فاکس قرن بیستم ، 12 نوامبر (همزمان با آغاز به کار سرویس استریم دیزنی پلاس) ، در سرویس استرالیا و نیوزیلند و 19نوامبر ، توسط دیزنی پلاس که چندی پیش فاکس قرن بیستم را خریداری کرد در پخش خانگی این سرویس انجام می شود که یاد آور دهمین سالگرد اولین نمایش آن در 18 دسامبر سال 2009 می باشد. فیلم سه بعدی آواتار در طی مدت زمانی طولانی در نیوزیلند و مکزیک و لس انجلس ساخته شد ، حدود 6 سال در آمریکای شمالی و 10 سال در کل دنیا عنوان پرفروش ترین فیلم را به خود اختصاص داد .

آواتار فیلمی راجع به آینده بشریت است وقتی همه چیز را روی زمین از بین برده و به دنبال منابع جدید زیستی برای به دست آوردن سود بیشتر راهی سیاره ای به نام ” پاندورا” می شوند سیاره ای عجیب و شگفت انگیز با جانورانی غیرعادی و ساکنینی آبی رنگ که ظاهرا غیرقابل دستیابی است و به دلیل نبود اکسیژن در جو این سیاره اطلاعات زیادی از آن در دست نیست پس بشر اقدام به شبیه سازی ژنتیکی انسان و ساخت موجوداتی به نام “آواتار” می نماید که باخواب مغناطیسی و رفتن به خلسه ، بدن آواتارها می تواند پا به آن سرزمین بگذارد.

این فیلم علمی – تخیلی  کاندید 9 جایزه اسکار و برنده جایزه جلوه های بصری ، و فیلمبرداری و طراحی تولید بود و دومین فیلم سود آور سرتاسر دنیا با 2.79 بیلیون دلار فروش بعد از فیلم های دنباله دار “انتقام جویان : پایان بازی” و ” جنگ ستارگان ” است .

در این فیلم ستاره هایی چون” سام ورتینگتون، زویی سالدانا، استفن لانگ، میشل رودریگز، سیگورنی ویور، جیمی فلاترز، بیلی باس و وین دیزل “بازی می کنند. دیزنی در حال برنامه ریزی برای ساخت آواتار2 در 17 دسامبر سال 2021 است و به دنبال آن سه آواتار دیگر را نیز در سالهای 2023 ، 2025 و 2027 تولید خواهد کرد.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.