ردکردن این
فیلم Jungle Cruise

فیلم Jungle Cruise ، گشت و گذار در سرزمین دیزنی

فیلم سینمایی Jungle Cruise بر گرفته از تم مکانی با همین نام در دیزنی لند با بازی دواین جانسون و املی بلانت توسط شرکت والت دیزنی ساخته شده و قرار است در تاریخ 24 جولای 2020 ( 3 مرداد 1399 ) اکران شود.در این مقاله قصد داریم به جهت ساخت این فیلم توضیحاتی درباره مکان Jungle Cruise در سرزمین دیزنی به شما ارائه دهیم پس در این گشت و گذار جنگلی با ما اس جی پلاس همراه باشید.

Jungle Cruise یک سفر ماجراجویانه و تفریحی با قایق در سرزمین ماجراجویی ( Adventureland ) پارک های دیزنی است.در اکثر پارک های دیزنی در سراسر جهان گشت و گذار جنگلی (Jungle Cruise) ساخته شده است. مانند پارک اصلی دیزنی به نام دیزنی لند که در شهر آناهیم کالیفرنیا واقع شده است.همچنین این جانگل کروز در پارک های بزرگ دیگر همچون Magic Kingdoms در ایالت فلوریدا ، توکیو دیزنی لند ژاپن ، هنگ کنگ دیزنی لند کشور هنگ کنگ ( در این کشور نامش Jungle River Cruise است.) واقع شده ولی در پارک های بزرگی همچون پاریس دیزنی لند و شانگهای دیزنی لند این ماجراجویی جذاب ساخته نشده است.

در این سفر ماجراجویانه تفریجی در جانگل کروز علاقمندان سوار بر قایق هایی به سبک قایق های 1930 بریتانیا شده و در بین رودخانه های شبیه سازی شده بزرگ آسیا ، آفریقا و آمریکای جنوبی حرکت می کند در این سفر تفریحی با انواع و اقسام گونه های گیاهی و جانوری رو به رو می شوند. رهبریت این قایق را یکی از اعضای اصلی دیزنی به عهده دارد و براساس یک متن از پیش نوشته شده عمل کرده و یک سفر ماجراجویی جذاب را برای علاقمندان به وجود می آورد.

Jungle Cruise

این سفر ماجراجوایانه الهام گرفته از سفرهای ماجراجویانه واقعی دیزنی برای ساخت مستند هایی همچون The African Lion که درباره غرور شیرها ساخته شده است می باشد. سفرهای ماجراجویانه واقعی دیزنی که مستندی 14 قسمتی در سالهای 1948 تا 1960 ساخته شده که جوایز متعددی را نیز برای این شرکت به ارمغان آورد.

بنابراین این مکان و سفر ماجراجویانه در 17 جولای 1955 در دیزنی لند برای اولین بار بر روی علاقمندان باز شد. ابتدا تصمیم داشتند که حیوانات واقعی را به این محوطه بیاورند ولی با توجه به سبک زندگی حیوانات امکان سفر گردشی که همراه با درآمد زایی اقتصادی باشد وجود نداشت لذا حیوانات مصنوعی هستند. از آن زمان تا بحال تغییرات زیادی برای بزرگ تر کردن و جذاب تر کردن این مجموعه انجام شده است.

در پارک اصلی یا همان دیزنی لند دوازده تا قایق وجود دارد که نام هایی همچون Amazon Belle  ، Coco Queen و … را بر روی آنها گذاشته اند. این سفر تفریحی سعی میکند اطلاعات بسیار مفیدی را درباره طبیعت و حیوانات در کنار هیجانات وصف ناپذیرش به علاقمندان ارائه دهد.

شرکت والت دیزنی پیکچرز خیلی مشتاق بود که بتواند فیلمی برا اساس این مکان دوست داشتنی که سالانه درآمد بسیار خوبی را برای دیزنی به ارمغان می آورد بسازد . ابتدا در سال 2007 قرار بر اکران این اثر بود که تلاش ها بی ثمر ماند و به نتیجه نرسید. دوباره در سال 2017 زمزمه هایی برای ساخت این اثر شروع شد و تیم نویسنده مشغول به فعالیت شدند در سال 2018 یک یک به بازیگران و تیم اجرایی این اثر اضافه شدند.  

فیلم نامه جانگل کروز را مکایکل گرین ، گلن فیکارا و جان لازا بر عهده داشتند. همچنین کارگردان جومه کالت سرا می باشد. خود دواین جانسون که پیشتر به عنوان بازیگر به این مجموعه اضافه شد تهیه کنندگی این اثر را نیز به عهده گرفته است. بازیگران مشهوری همچون دواین جانسون ، امیلی بلانت در آن به ایفای نقش میپردازند. این فیلم در 24 جولای 2020 قرارست به صورت عمومی اکران شود.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.