ردکردن این

فیلم های بیشتری از مارول در دیزنی پلاس ارائه خواهد شد.

دیزنی پلاس دوشنبه اخیر به مشترکین خود مژده داد فیلم های بیشتری از استودیوهای مارول ، روز سه شنبه با شروع به کار این سرویس ، در دسترس آن ها قرار خواهد گرفت . بعد از انتظار طولانی مشتریان حالا بیشتر فیلم های استودیوهای مارول که شامل همه فیلم های “مردآهنی” و “انتقامجو” به استثناء “جنگ بینهایت” است از طریق دیزنی پلاس در اختیار عموم قرار می گیرند. شرکت دیزنی پلاس اعلام کرد “عناوین فیلم های بعدی در طی یک توئیت بعد از ظهر دوشنبه خبر رسانی خواهند شد.”
دنیای سینمایی مارول در حال حاضر شامل 23 فیلم  سینمایی می شود که دیزنی پلاس ، 16 تا از این فیلم ها را خواهد داشت. تنها فیلم هایی که دوشنبه بعد از ظهر ارائه می شوند فیلم هایی هستند که دیزنی توزیع آن ها را انحصاری نکرده است مثل “هالک شگفت انگیز” و دو فیلم ” مرد عنکبوتی” به کارگردانی “تام هولند” که با همکاری شرکت” سونی ” ساخته شده بودند. هنوز معلوم نیست که بقیه این فیلم ها چه موقع از طریق دیزنی پلاس قابل مشاهده خواهند بود.
علاوه بر این چهار فیلم دیگر استودیوی مارول باقی مانده اند که شرکت “نتفیلیکس” انحصار قانونی آن را در اختیار دارد . دیزنی بعد از سال 2018 حق انتشار آن را از نتفیلیکس گرفت به آن معنی که فیلم های 2019 مثل “کاپیتان مارول” و “انتقام جویان: پایان بازی” منحصر به دیزنی پلاس می شوند . این معامله مجوز، برای فیلم های دیگری هم انجام شده که شامل فیلم های موسسه پیکسار مثل ” کوکو” ، بین سال های 2016 تا 2018 می شود، شرکت دیزنی یک بازه 18 ماهه از مالکیت انحصاری را به نتفیلیکس داده است که از 7 ماه بعداز پخش فیلم مربوطه روی پرده سینما شروع می شود.
در این شرایط چهار فیلم “ثور: راگناروک” ، “پلنگ سیاه” ، “انتقام جویان: جنگ بینهایت” و “Ant-Man & The Wasp” هنوز در حال اتمام دوره نمایش انحصاری شان در نتفیلیکس هستند.
برخی از فیلم ها مثل ” کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان ” و “جنگ داخلی” هنوز در تلویزیون آمریکا و از طریق TNT در سایر رسانه های جهان قابل مشاهده هستند.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.