ردکردن این
گوشی Motorola Moto G8 Plus

نقد و بررسی گوشی Motorola Moto G8 Plus

موتورولا سری گوشی های  Moto G خود را در سال 2013 آغاز کرده است و هم اکنون با G8 Plus  Motoو با استفاده از صفحه نمایش بزرگ ، باتری قوی و چهار دوربین دوباره خود را به مسابقه گوشی های هوشمند سال 2019 اضافه کرده است. با هم به بررسی اجمالی گوشی Motorola Moto G8 Plus می پردازیم با ما همراه باشید.

موتورولا Moto G8 plus با بدنه تمام پلاستیکی و قیمت 270 یورو روانه بازار شده است. است این گوشی دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی FHD (البته LCD هست متاسفانه و OLED نیست). دارای باتری 4000 میلی آمپری که نسبت به نسل قبلی خود یعنی Moto G7 plus ، 1000 میلی آپر ارتقاء پیدا کرده است. همچنین برای اولین بار در این سری از 4 دوربین استفاده کرده است.

یکی از پیچیدگی های جالب همانند Moto One Action در قسمت دوربین این گوشی می باشد. دوربین فیلم برداری با زاویه دید وسیع که 90 درجه می چرخد و شما حتی در حالت پرتره ( ایستاده) می توانید به صورت افقی فیلمبرداری کنید. نکته ای که خیلی جالب است و می تواند باعث راحتی در زمینه فیلمبرداری شود و از خستگی فیلمبرداری به صورت افقی رهایی یابید.

گوشی Motorola Moto G8 Plus

گوشی موتورولا در یک حالت 64 گیگابایتی و رم 4 گیگی عرضه خواهد شد. دارای اسپیکر استریوی بسیار قدرتمند و همچنین پردازنده اسنپدراگون 665 می باشد. البته در نسخه دو سیم کارتی خود ، درگاه میکرو اسی دی را حذف کرده و اگر شما دو سیم کارت این گوشی را تهیه کنید ، مجبورید تنها از همان 64 گیگ ظرفیت حافظه داخلی گوشی استفاده کنید.

گوشی موتورولا Moto G8 Plus ، با اندورید 9 یا همان پای روانه بازار شده است و به احتمال خیلی زیاد به خاطر عرضه آن در ماه اکتبر اندروید 10 نیز برای آن خواه آمد. البته رام آن بسیار سبک است و در قسمت تنظیمات دوربین عملاً دست شما برای استفاده بهینه بسته است و مجبورید از نرم افزارهای مشابه برای استفاده کامل از قابلیت های دوربین استفاده کنید.

مشخصات گوشی Motorola Moto G8 Plus

دارای 3 دوربین در پشت گوشی ، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با F 1.7 ، عریض ، دوربین دوم 16 مگاپیکسلی با F2.2 ، فوق عریض 14 میلی متری ، دوربین سوم 5 مگاپیکسلی با F2.2  ، دارای سنسور عمق سنج ، فیلمرداری این گوشی در حالت 2160 پیکسل 30 فریم بر ثانیه می باشد و در حالت FHD با 120 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می کند. دوربین جلوی یا همان سلفی گوشی 25 مگاپیکسل با F2.0 می باشد و دارای فیلمبرداری FHD تا 120 فریم بر ثانیه می باشد.

بدنه 188 گرمی تمام پلاستیک ، با صفحه نمایش IPS LCD که 82.5 درصد نسبت بدنه به صفحه نمایش می باشد و در رزولوشن FHD ، نسبت 19:9 با 400 پیکسل بر هر اینچ است ، از وضوح تصویر بسیار خوبی براخوردار می باشد.

پردازنده این گوشی اسنپدراگون 665 ، 11 نانومتری 8 هشته ای است و چیپ گرافیکی آن Adreno 610  می باشد. به نسبت قیمت این گوشی از پردازنده و چیپ گرافیکی قوی برخوردار می باشد.

در کل Motorola Moto G8 Plus به نسبت قیمت 270 یورویی خود از کیفیت خوبی برخوردار است ، همچنین زیبایی چشم نوازی در طراحی آن به کار رفته و رنگ بندی زیبایی دارد .

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.