ردکردن این
نخستین تصویر از «خورشید» مجید مجیدی

نخستین تصویر از «خورشید» مجید مجیدی

نخستین تصویر از فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی و تهیه کنندگی امیر بنان و مجید مجیدی رونمایی شد.
فیلم سینمایی خورشید دهمین فیلم سینمایی با کارگردانی مجید مجیدی و با نویسندگی مشترک با نیما جاویدی و همراهی در امر تهیه کنندگی با امیر بنان می باشد. این فیلم به یکی از بزرگترین مشکلات و معضلاتی که جامعه با آن رو به روست می پردازد موضوع این فیلم نامه کودکان کار می باشد.
بازیگران بزرگی نظیر علی نصریان، جواد عزتی، طناز طباطبایی و مهدی موسوی فر در این فیلم ایفای نقش می کنند.
بازیگر نوجوان این فیلم نیز مانند ساخته های قبلی مجیدی از طریق فراخوان انتخاب شد. در طی فراخوانی از نوجوانان پسر علاقمند به هنر بازیگری متولد 84 تا 86 با اندام لاغر و ورزیده با قد 150 تا 165سانتی متر،  ترجیحاً با موی مجعد و پوست آفتاب سوخته برای بازی در فیلم خورشید دعوت به همکاری شد.
مجید مجیدی در دیگر فیلم‌هایش از جمله «پدر»، «بچه‌های آسمان» و «رنگ خدا» نیز از نوجوانان نابازیگر برای ایفای نقش‌های اصلی استفاده کرده بود و در فیلم آواز گنجشک ها نیز از این طریق باعث معرفی امیر ناجی به جامعه هنری شد.
مجید مجیدی با فیلمنامه «خورشید» پس از سال ها به سینمای اجتماعی بازگشت این فیلم در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر به نمایش در می آید.
این کارگردان یکی از شناخته ترین و مطرح ترین فیلمسازان ایرانی ست پیش از ساخت این فیلم، اثر«بچه‌های آسمان» وی در میان نامزد‌های نهایی دریافت اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان حضور داشت و با فیلم‌های «پدر»، «بچه‌های آسمان»، «رنگ خدا»، «باران»، «بید مجنون» و «آواز گنجشک‌ها»، جوایز بسیاری در جشنواره‌ های معتبر جهانی کسب کرد.

نخستین تصویر از «خورشید» مجید مجیدی

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.