ردکردن این
فیلم مجید مجیدی به جشنواره فجر رسید: نخستین تصویر از علی نصیریان در «خورشید»

فیلم مجید مجیدی به جشنواره فجر رسید: نخستین تصویر از علی نصیریان در «خورشید»

فیلم «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی، پس از چند روز تاخیر و در حالی که فیلم رزرو «پسر کشی» جایگزین آن به بخش سودای سیمرغ شد، به بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بازگشت.

سرانجام پس از دو روز، نسخه نهایی فیلم سینمایی «خورشید» جدیدترین ساخته مجید مجیدی آماده نمایش شد و اولین اکران مردمی فیلم فردا ساعت ۱۹ با حضور بازیگران و عوامل فیلم در پردیس ایران مال برگزار می شود.

مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر با تایید این خبر افرود: البته از ابتدا هم قرار بود فیلم از روز ۱۶ بهمن ماه به جشنواره بیاید که این اتفاق محقق شد.

وی افزود: البته الان بحث درباره این موضوع است که خورشید همچنان در بخش آرای مردمی جشنواره حضور داشته باشد یا خیر که هنوز نتیجه نهایی اعلام نشده است.

سانس‌های پیش بینی شده نمایش خورشید در چهار روز ابتدایی جشنواره لغو شد و حتی فیلم رزرو پسر کشی به کارگردانی محمدهادی کریمی، برای پر کردن جای خالی آن به بخش مسابقه اضافه شد.

همزمان با آماده شدن نسخه نهایی فیلم، نخستین تصویر از علی نصیریان و لوگوی فیلم «خورشید» منتشر شد. طبق شنیده ها علی نصیریان که سال گذشته سیمرغ بهترین بازیگر مکمل مرد را از جشنواره دریافت کرد حضور بسیار متفاوتی در فیلم «خورشید» دارد.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.