ردکردن این
بازی mario kart tour

تاریخ انتشار بخش چند نفره Mario Kart Tour برای هفته آینده تعیین شده است

حالت چند نفره در Mario Kart Tour از صبح دوشنبه آینده در دسترس همه قرار می گیرد. در حال حاظر این بازی فقط دارای بخش تک نفره است که در آپدیت هفته دیگر بخش چند نفره به آن اضافه میشود. حالت چند نفره همیشه بخشی از این طرح بود و در حال حاضر دو تست بتا وجود دارد که به چند بازیکن منتخب اجازه می دهد تا بصورت محلی و آنلاین با هم رقابت کنند. این آزمایش تقریباً کامل است و به زودی حالت چند نفره در دسترس همگان خواهد بود ، اگرچه بسته به اینکه آیا شما یک مشترک پرداخت شده هستید یا نه ، گزینه ها محدود خواهند بود.

چه موقع بخش چند نفره Mario Kart Tour شروع می شود؟

 گزینه های چند نفره بازی روز دوشنبه ، 9 مارس ساعت 3 بامداد به صورت رسمی به صورت زنده انجام می شود ، بنابراین این باید یک چیز جالب برای بیدار شدن از خواب باشد. گزینه پیش فرض بازی Standard Races در برابر بازیکنان تصادفی خواهد بود ، اما می توانید از طریق Wi-Fi محلی به صورت آفلاین با دوستان بازی کنید. گزینه سوم مسابقه های طلایی است ، که فقط در اختیار مشترکین پرداختی Gold Pass قرار می گیرند و به شما امکان می دهند با “بهترین های بهترین” برای بالاترین درجه و جوایز رقابت کنید.

Gold Pass یک ماه 4.99 پوند در انگلستان هزینه دارد و یکی از اختلافات بسیاری است که بازی را تحت تأثیر قرار داده است و ریزگردهای مکانیکی و مکانیک های گچا آن را محاصره کرده است. به روزرسانی اخیر ، قفل کردن کاراکترها و کارتهای نادر را آسانتر کرده است ، اما با توجه به میزان پولی که مردم می توانند هزینه بازی موبایل را به خرج دهند ، یک سوئیچ و کپی از Mario Kart 8 Deluxe هنوز هم به مراتب بهتر است.

اگر شما هم بازی Mario Kart Tour را تجربه کرده‌اید، لطفا خاطرات خود از این بازی را با ما به اشتراک بگذارید و به نظر شما بخش چند نفره تا چه حد می‌تواند جذابیت بازی را افزایش دهد؟

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.