ردکردن این

اپل سال آینده مک بوک ایر 15 اینچی و لپ تاپ 12 اینچی جدید را تا اوایل سال 2024 عرضه می کند.

اپل در اوایل این هفته از مک بوک ایر جدید 13.6 اینچی در WWDC پرده برداری کرد که از تراشه جدید M2 که در همان رویداد معرفی شد قدرت می گیرد. اپل قصد دارد مک بوک ایر را در اوایل بهار آینده عرضه کند و آن را به اولین لپ‌ تاپ با آن اندازه در سری Air تبدیل کند. مک بوک ایر 15 اینچی نسخه گسترده تری از مک بوک ایر 13.6 اینچی است که این هفته معرفی شد، به این معنی که قاب گوه ای شکلی که در مدل های قبلی دیده بودیم را نخواهد داشت.

مک بوک ایر 13.6 اینچی

منتشر کننده خبر ادعا می کند که اپل همچنین در حال کار بر روی یک لپ تاپ 12 اینچی است که برای عرضه در پایان سال 2023 یا اوایل سال 2024 برنامه ریزی شده است. اگر این اتفاق بیفتد، از سال 2019 که این شرکت تولید مک بوک 12 اینچی را متوقف کرد، این کوچکترین لپ تاپ اپل خواهد بود.

مک بوک ایر 13.6 اینچی

طبق گزارش ها، تراشه M2 Pro اواخر امسال وارد فاز تولید انبوه خواهد شد و توسط TSMC تولید می شود. این پردازنده بر اساس فرآیند 3 نانومتری ساخته خواهد شد و دارای چهار هسته موثر و هشت هسته عملکردی خواهد بود. از سوی دیگر گفته می شود که M2 Max شامل 12 هسته پردازشی اصلی است که دارای تا 38 هسته گرافیکی است. اپل همچنین توسعه تراشه M3 را آغاز کرده است که انتظار می رود در آینده آی مک و سایر محصولات را تامین کند.

                                                                                                                                                                                                      منبع خبر

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.