ردکردن این
فیلم جوکر | اکران فیلم جوکر در جسنواره ونیز 2019

اکران فیلم جوکر در جشنواره ونیز 2019

فیلم جوکر با بازیگری واکین فینیکس به کارگردانی تاد فیلیپس در فستیوال ونیز 2019 اکران شد. فیلم جوکر یکی از مورد انتظارترین فیلم های کمپانی دی سی است. خیلی از علاقمندان به کامیک های دی سی درانتظار ساخت و اکران این فیلم محبوب بوده اند. 

بعد از ساخت سه گانه نولان و حضور جوکر در قسمت دوم این سه گانه، و شخصیت متفاوتی که از کاراکتر جوکر توسط نولان با بازیگری فوق العاده هیث لجر ارائه شد. این شخصیت به یکی از محبوب ترین آنتاگونیست های سینمایی تبدیل شد.

فیلم جوکر در فستیوال ونیز 2019 در بخش اصلی جشنواره شرکت کرده است و دیروز این فیلم اکران و با واکنش های بسیار خوبی مواجه شد؛ چیزی که تقریباً بعد از سه گانه نولان برای برادران وارنر و دی سی امری غیرممکن به نظر می رسد. با وجود اثرهای متوسط و ضعیفی که از ابرقهرمان ها توسط این شرکت ارائه شده بود، واقعا این اتفاق خیلی خوبی برای طرفداران کامیک های دی سی می باشد.

فیلم جوکر در بین منقدان نیز مورد تحسین قرار گرفته و امتیاز 75 از 18 نقد از سایت متاکریتیک دریافت کرده است. همچنین از وب سایت معتبر روتن امتیاز 85 را دریافت کرده. هنوز نمی شود به محبوبیت آن در IMDB ترتیب اثر داد زیرا تمام امتیازها مربوط به طرفداران دی سی می باشدو هم اکنون با 2.755 رای 9.7 به دست آورده است.

این اثر محبوب قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2019 به صورت گسترده اکران شود. و همه منتظر هستیم تا ببینم آیا جوکری همانند جوکر نولان را خواهیم دید یا خیر .

نظر شما درباره فیلم جوکر چیست با ما در میان بگذارید؟

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.