ردکردن این
WoW Classic

اولین بازیکن لول 60 در بازیWoW Classic

نخسه کلاسیک بازی WoW Classic  هفته گذشته برای علامندان به این بازی بشدت محبوب معرفی شد. معرفی بازی آنقدر سر و صدا ایجاد کرد که بیش از یک میلیون بیننده در سایت Twitch را پای معرفی بازی نشاند، این رقم حتی بازی محبوب این روزهای استریمرها یعنی فورتنایت و سایر بازی ها رو پشت سر گذاشت.

اکنون بازیکنی پیدا شده که توانسته به لول 60 برسه و نظر بیش از 300،000 بیننده را بخودش جلب کنه.

WoW Classic Screenshot
اسکرین شات از بازی

بر اساس Dot Esports این بازیکن به اسم “Jokerd” در سه روز و 20 ساعت و 40 دقیقه توانست به این رکورد دست یابد. او در سرور اروپایی Mograine بازی میکرد.

این بازیکن همچنین اعلام کرد که او توانسته اولین بازیکنی در غرب باشه که تونسته به این سرعت خودش رو به این لول برسونه. او اضافه کرد که با استفاده از Layering System کمک زیادی به او کرده تا سرعت افزایش لول خود را سریعتر انجام دهد.

او در سایت توییتر نوشت: هنگامی که به لول 58 رسیدم از سیستم لایه ای استفاده کردم. وقتی که به اصطلاح “In the bag” بود تونست اولین بازیکن لول 60 بشود. او همچنین نوشت هیچکسی جز خودش من با این اکانت بازی نکرده.

WoW Classic
توییت جوکرد

بازی World of Warcraft Classic در حقیقت بازنشر نسخه اصلی World of Warcraft در سال 2004 است. که در کنار مابقی اکسپنشهای و سرورهای موجود به بازار عرضه شد. و با توجه به اینکه بازی WoW یک بازی بسیار محبوب و پرطرفدار بشمار میاد، شرکت بلیزارد این نسخه را برای هوادارن عرضه کرد تا خاطرات نسخه اول و شخصیت های نسخه ابتدایی را دوباره با سرورهای جدید هدیه دهد. این نسخه برای مشترکین حال حاضر بازی رایگان است.

نظر شما چیست؟

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.