ردکردن این
Call of Duty: Modern Warfare

نبود حالت بتل رویال در Modern Warfare

احتمالا حالت بتل رویال در بازی Call of Duty: Modern Warfare حضور نخواد داشت. دوتن از شخصیت های توسعه دهنده بازی Joe Cecot و Raylor Kursaki در طی مصاحبه ای که با Game Informer داشتند،  احتمالا شاهد عدم حضور سبک بتل رویال و ویژگی های محبوبی آن در این بازی خواهیم بود. وِیژگی هایی که در پرچمداران سبک بتل رویال یعنی PUBG و Fortnite به همراه بازی های متعدد دیگر وجود دارند. اگر چه شاید بتل رویال در نسخه پایه و روز انتشار بازی وجود نخواهد داشت.

Modern Warfare Screenshot

همچنین این دو سازنده افزودن که: “جواب ما به این سوال این است که ما سبک بتل رویال را دوست داریم.” اگرچه توسعه دهنده بازی یعنی Infinity Ward هیج نقشه ای برای اضافه کردن این حالت برای مدرن وارفیر ندارند، اما این به این معنی نیست که بازی عاری از نقشه های عظیم و میدان جنگ در ابعاد بازی های بتل رویال است، حالت گراند وار بازی 64 بازیکن را در یک نقشه به جان هم می اندازد و همچنین میتوانید از وسایل نقلیه ای در این حالت استفاده کنید.طبق صحبت های Infinity Ward حالت Ground War یا همان جنگ زمینی در آینده ممکن است تعداد بازیکنان در این حالت را به 100 نیز برساند که این تعداد بیشترین حد بازیکن در بازی های بتل رویال است.

کورساکی افزود که: “Modern Warfare یک پکیج عظیم است که حالت های بسیار هیجانی و جذابی مانند: حالت داستانی، بخش چند نفره بسیار گسترده، اسپک آپس، به همین دلیل حالت بتل رویال کنار این مودها نمی گنجند. چقدر دیگه میخواید؟”

کارگردان هنری بازی Joel Emsile که در آگوست امسال گفته بود که بتل رویال در بازی ما جایی فعلا نداره. این صحبتها در جواب سوالی بود که از ایشون از این حالت پرسیدند، اگر چه امسیل نیز بطور کامل حضور بتل رویال رو رد نکرد و فقط به این پاسخ بسنده کرد: “باید منتظر ماند و دید.” همچنین افزود که حالت های متعددی برای بخش چند نفره بازی مدرن وارفر وجود دارند که هنوز معرفی نشدند.”

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر برای پلتفرمهای PS4 , Xbox One و برای PC منتشر میشود. بتای چند نفره بازی اواخر این ماه عرضه خواهد شد و علاقه مندان میتواند قبل از خرید آن را امتحان کنند.

بنظر شما نبود حالت بتل رویال لطمه ای با بخش چند نفره بازی میزند؟

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.