ردکردن این
September Games

بازی های رایگان سپتامبر پلی استیشن پلاس

بازی های رایگان ماه سپتامبر برای مشترکین پلی استیشن پلاس معرفی شدند. در 3 سپتامبر بازی Batman: Arkham Knight وبازی Darksiders 3 بصورت رایگان در فروشگاه پلی استیشن در اختیار مشتریکن PlayStaion Plus در دسترس خواهد بود. این بازی ها تا تاریخ 30 سپتامبر در دسترس خواهند بود. البته اگر بازی های ماه اگوست رو دانلود نکرده اید، چند روز فرصت دارید که آنها را در اختیار داشته باشید. تا تاریخ 2 سپتامبر فرصت دارید تا بازی های Wipeout Omega Collection و بازی Sniper Elite 4 را از فروشگاه پلی استیشن دانلود کنید.

Batman Arkham Night
Batman: Arkham Knights

قهرمان دنیای دی سی شوالیه تاریک در بازی Batman: Arkham Knight که در سال 2015 منتشر شد را میتوانید در تاریخ اعلام شده بصورت رایگان دانلود کنید. بازی سوم شخص و اکشن و جهان باز ما را در شهر گاتام قرار میدهد جایی که شما شخصیت شوالیه تاریک (بتمن) را هدایت میکنید، در این بازی شما بصروت آزادانه میتوانید شهر رو کشف و کنید اوتومبیل معروف بتمن یعنی بتموبیل را برانید و یا طناب خود را بردارید و بالای ساختمان های بلند شهر بارانی گاتام برای از بین بردن دشمنان و اشخاص شرور، پرواز کنید.

Darksiders III

بازی بعدی ماه سپتامبر بازی Darksiders 3 است، یک بازی داستانی و سبک مترویدوانیا که در سال 2018 منتشر شد. شما کنترل شخصیت فیوری Fury را در دست دارید، شخصیت یکی از چهار شخصیت کارکترهای اصلی بازی است (Horseman). در این بازی فیوری سلاحها و مهمات متوعی در اختیار دارد از خجر و زنجیر تا المان های جادویی. این بازی سوم شخص دارای مراحل معمایی و همچنین پلتفرمر نیست است.

نظر خودتون را درباره بازی های رایگان ماه سپتامبر (شهریور- مهر) برای ما بنویسید.

PS Olus
PS Plus

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.