ردکردن این
رابرت پتینسون از علاقه خود درباره نقش بتمن می گوید

رابرت پتینسون از هیجانش درباره نقش بتمن می گوید

وقتی برای بدست آوردن یکی از مهمترین نقش های سینمایی و ابرقهرمانی با هم مسابقه میدهید. رابرت پتینسون در مصاحبه جدید خود درباره سختی و نکات طنز بدست گرفتن نقش بتمن می گوید.

در حالی که شایعاتی در ماه می مبنی بر انتخاب پیتنسون در لیست کوتاه انتخاب بازیگر نقش بتمن شنیده میشد. رابرت در هواپیما به سمت جشنواره فیلم کن بود. و نگران این بود که حتی قبل از ورود به اتاق تست از نقش را از دست بدهد.

به محض ورود به فرانسه، رابرت صفحات آزمون خود برای نقش بتمن مور مطالعه قرار داد در همان حال نیز به خبرنگاران در خصوص فیلم خودش The Lighthouse جواب میداد. در همین زمان واکنش جدی در شبکه های اجتماعی مبنی بر بازیگری رابرت بر سر نقش بتمن به اوج خود رسیده بود.

رابرت پتینسون در این خصوص به ورایتی گفت :

اگر بخواهم صادقانه بگویم انتظار برخوردهای تلخ و زننده بیشتری داشتم ولی اینطور نبود. خیلی لذت بخش وقتی شخص کم سن و سالی هستی و دیگران هیچ انتظاری از تو ندارند.

نکته جذاب این است که رابرت به نظر میرسد از علاقه مندان شدید بتمن در دروان کودکی بوده است و کودکی خود را با بتمن تیم بورتن سپری کرده. او حتی به داشتن یک لباس بتمن اعتراف کرده اما از ترس تمسخر گفته است که چند سالی میشود که این لباس را دیگر ندارد.

با توجه به صحبتهایی که در جشنواره کن شده بود، شایعه ها درست از آب درآمده اند او بطور مستقیم برای تست به لس آنجلس سفر کرد. در این حین بود که کارگردان “مت ریوز” لباس بتمن را بر تن او کرد. او  درباره این اتفاق گفت: یادم میاد وقتی لباس بت من را تنم کردم به مت گفتم: مت، احساس میکنم متحول شدم. و او هم بمن گفتم: امیدوارم واقعا همینطور باشه چون تو لباس مشهور بتمن رو تنت کردی.”

رابرت پیتنسون درباره حس و حال لحظه پوشیدن لباس به ورایتی گفت :

شما همان لحظه ای که لباس رو میپوشید حس قدرت بشما دست میدهد، در عین حال نیز عجیب است، بعضی وقتا حس میکنید یک بار سنگینی با پوشیدن این لباس بردوش دارید، و برای همین حس میکردم واقعا برای این لباس ریز و ضعیف هستم. برای پویشدن لباس 5 نفر کمکم کردند وقتی که لباس رو تنم کردم بخودم گفتم ” آره، من قدرتمندم، حس قدرت و قوی بودن میکنم” اما حقیقتش رو بخواید پاهام میلرزید.

پنج روز بعد او در محل فیلمبرداری ساخته اخیر کریستوفر نولان یعنی فیلم Tenet بود که با او تماس گرفتن. هنگام تست لباس، نگرانی هایی را نسبت به محدودیت حرکت کردن در بت سوت (نام لباس بتمن) را داشت. پتینسون اشاره کرد که: ” خیلی عجیب است، هی میگفتم:چه اتفاقی در حال رخ دادن است. کاملاً دیواننه کننده است. ” سریع حس بتمن در سه گانه نولان ینی شوالیه تاریکی را گرفته بود. پتینسون افزود که”من در حال صحبت درباره کارهایی که میتوان با لباس بتمن انجام بدم که چگونه میتوان آزادتر با لباس تحرک داشته باشم؛ بودم.

پتینسون احتمال حضور بیشتر از یک فیلم در شخصیت بتمن را رد نکرد، با توجه به قرارداد وی احتمالا بیش از یک فیلم او را در لباس بتمن خواهیم دید. او در این باره گفت:” حقیقت من از چیزی خبر ندارم، من فعلا روی چهار صحنه از فیلم در حال کار کردن هستم، سپس با خیالی آسوده برای بقیه کارها اقدام میکنم

فیلم بتمن به کارگردانی مت ریوز در تاریخ 25 ژوئن 2021 اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.