ردکردن این
Blair Witch

نمرات بازی Blair Witch

فیلم پروژه جادوگر بلر که در سال 1999 منتشر شد، یک فیلم بسیار عجیب و خلاقانه و در عین حال ترسناکی بود که سروصدای زیادی در آن سال بپا کرد و به فیلم موفقی تبدیل شد اگر چه دنباله معنوی این فیلم یعنی فیلم “کتاب سایه ها: جادوگر بلیر 2” فیلم بشدت ضعیفی بود، اما نسخه اول این فیلم بسیار عالی کار شده بود که باعث شد از نسخه اول آن بازی را تولید کنند.

ساخته اخیر شرکت Bloober Team یعنی بازی Blair Witch شما را وارد جنگل های ترسناک و مرموزی میبرد تا از راز جادوگر بلر پرده برداری کنید و برای نجات خود و انجام ماموریت با ترس و وحشت بجنگید.

بازی انحصاری کنسول اکس باکس و ویندوز 10 با توجه نمرات منتقدات معتبر دنیا، تجربه ای خوبی را به ما نشان میدهد. البته بازی با نمرات ضد و نقیضی همراه بوده، بعضی ها آن را یک تجربه ترسناک و بسیار خوب دانستند از جمله سایت IGN بازی را در کنار بازی های بسیار محبوب ترسناک قرار داده و بعضی ها بازی رو اعصاب خورد کن نقل کردند.

میانگین نمرات بازی بروی کنسول اکس باکس وان با 14 منتقد نمره 71 از 100 و میانگین نسخه PC بازی از 29 نقد توانسته نمره 70 را کسب کند.

Blair Witch
میانگین نمرات بازی

بیشترین ضعف بازی را که تقریبا اکثر منتقدین به آن اشاره کرده اند باگهای بسیار زیاد بازی است، سایت IGN در نقد خود نوشته بود: “در برخی جاها مجبور شدم بازی را دوباره از آخرین قسمتی که ذخیره بود بارگزاری Load کنم. که واقعا این باگها از لذت بردن کامل بشدت جلوگیری میکند.”

برخی از منتقدان بازی نوشته بودند که ای کاش بازی کمی دیرتر منتشر میشد تا بیشتر روی بازی و باگهای آن کار میشد. البته به احتمال خیلی زیاد ناشر بازی شرکت Bloober Team با آپدیت هایی که در آینده منتشر میکند باگهای بازی را برطرف خواهد کرد، باید منتظر ماند و دید.

Blair Witch Screenshot
نمایی از بازی

نظر شما درباره نمرات بازی Blair Witch چیست؟ آیا این عنوان لایق این نمرات بوده یا خیر؟ با ما در میان بگذارید.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.