ردکردن این
Days Gone

آپدیت جدید Days Gone

بازی انحصاری کنسول نسل هشتمی سونی Days Gone بزودی یک بروزرسانی را دریافت میکند دو مود جدیدی را به بازی اضافه میکند. این آپدیت شامل دو حالت New Game Plus که بشما اجازه میدهد بازی را پس از اتمام با تمام محتویات و اچیومنت هایی که در بازی کسب کرده اید را وقتی از بتدا بازی را شروع کنید به همراه داشته باشید. همچنین بازی شامل دو درجه سختی جدید است که از طریق گیم پلاس جدید قابل دسترسی هستند. این آپدیت در تاریخ 13 سپتامبر (جمعه 22 شهریرور) منتشر میشود.

طبق اعلامیه سازنده بازی، قابلیت گیم پلاس جدید NG+ تمامی اسلحه ها، بروزرسانی هایی که برای موتورسیکلت خود انجام داده اید، بوستر NERO، مهارتها، دستور العمل ها، دوستانی که در کمپ دارید، اعتبار، تمامی آیتم هایی که چمع کرده اید و تروفی هایی که در طول بازی موفق به کسب آن شده اید را به شما اضافه میکند. برای استفاده از گیم پلاس جدید NG+ شما باید بازی را در حالت داستانی و روی “I’m Never Giving UP” به اتمام برسانید.

Days Gone

این بروزرسانی دو درجه سخته به نام Hard II و Survival II را اضافه میکند. این مودها نوع جدیدی از چالش ها را در درجه سختی عادی و post-launch و حالت بقا یا Survival modes می افزاید، و شما میتوانید تمامی آنها را در فایل NG+ خود بازی کنید.

در آخر شرکت سازنده بازی Bend Studio اعلام کرد که موسیقی متن توسط شرکت موندو منتشر خواهد شد. موسیقی متن بازی شامل 25 ترک هست و پیش خرید آن در تاریخ 11 سپتامبر (چهارشنبه 20 شهریور) آغاز میشود.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.