ردکردن این
Gears 5

میانگین نمرات Gears 5

گیرز آف وار در ابتدا توسط اپیک گمیز و استودیو کوالیشن ساخته شد و اکس باکس گیمز انتشار آن را برعهده گرفت. سری گیرز آف وار روایتگر داستان جنگی است بین بشریت ، موجودواتی خزنده بنام لوکاست ها و هوردها و انسانهای جهش یافته بنام لمبرت ها است.

اولین نسخه بازی در نوامبر 2006 برای اکس باکس 360 و ویندوز منتشر شد، اولین قسمت با متای 94 از 100 توانست سبک شوتر سوم شخص را دوباره احیا کند. نسخه دوم بازی با متای 93 از100 و نسخه سوم با متای 91 از 100 نشان از آن میدهد که این بازی تا چه حد مورد توجه منتقدا قرار بگیرد و یکی از بهترین بازی های انحصاری کنسول اکس باکس لقب بگیرد نسخه اولیه بازی آنقدر محبوب شد که در سال 2015 با بهتر کردن باقت ها و گرافیک بازی با نام Gears of War: Ultimate Edition دوباره منتشر شود.

Gears of War 3
گیرز آف وار 3

در نسخه 4 بازی که برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی Xbox One توانست نمرات خوبی نیز دست یابد. نمرات نسخه 5 بازی نیز توانست با میانگین 86 از سایت های معتبر دنیا توانسه بخوبی جانشین شایسته ای برای نسخه قبلی خود باشد.

در قسمت پنجم بازی گیرز 5، داستان بازی درباره شخصیت کیت دیاز است که از داستان لوکاستها و خانواده دیاز پرده برمیدارد. با برخی نمرات سایت های معتبر دنیا با سرگرمی پلاس همراه ما باشید:

گیم رانت: 100/100

بعد از کمی نا امیدی از نسخه قبلی Gears of War 4 این نسخه برای انتقام برگشته با تمام زیبایی های خودش بهترین تجربه را در تمام سری ها ارائه داده است.

هابی کانسولاس: 95/100

گیرز پنج یکم قدم رو به جلو در همه زمینه هاست، با داستانی در مراحلی زیبا.صدا گذاری لذت بخش و  بخش چند نفره با مودهای بسیار متنوع.

 

دیجیتال ترند: 90/100

گیرز 5 بما ناشن داد که استدیوی سازنده با قدرت این بازی را به شکوه خود بازگردانده. داستانی درگیر کننده و احساسی با ویژگی هایی که دوست داریم در مابقی بازی ها نیز از آن را ببینیم، به علاوه حالت Escape فرارکه بازیکنان را بعد از پایان دادن مراحل داستانی دوباره برگردند و آن را بازی کنند.

 

آی جی ان: 100/88 بخش تک نفره

دلیل محبویت بازی گیرز آف وار احیای سبک سوم شخص بود، ولی چیزی که این مجموعه را بعد از سالها محبوب نگه داشته داشتن شخصیت و داستانی عمیق است. گیرز آف وار با داشتن شخصیت های دوست داشتنی که با آن ها میتوانید همذات پنداری کنید و داستانی زیبا و با نکات مثبت در گیم پلی که برای نسخه حاضر و نسخه بعدی بازی حائز اهمیت است

 

گیمز رادار: 80/100

بازی گیرز 5 نسخه بسیار عالی نیست اما با وجود تغییرات مثبت زیاد از تکراری شدن بازی جلوگیری میکند. آخرین دستپخت کوالیشن با استفاده از مکانیزم‌های جدید و بهتر کردن ویژگی های بازی، بازی خوب را به ما اراد داده اند.

 

گیم اسپات: (نمره متغییر خواهد بود) 70/100

گیرز 5 بنوعی بازگشت به المان های اصلی سری گیرز آف وار است، اما داستان دارای اشبتاهاتی است که کمی لذت بردن از آن راکم میکنمد.

 

میانگین نمرات بازی در Xbox One بر اساس 38 نقد، نمره 86 را کسب کرده که نمره بسیار خوبی برای این بازی انحصاری مایکروسافت به حساب می آید.

Gears5
میانگین نمرات بازی Gears 5
برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.