ردکردن این
ماموریت غیر ممکن 7 | هیلی اتول

هیلی اتول به بازیگران فیلم ماموریت غیرممکن اضافه شد

در تازه ترین اخبار سینما ، به نقل از ورایتی بازیگر 37 ساله انگلیسی خانم هیلی اتول به فیلم جدید ماموریت غیر ممکن اضافه شد. این فیلم که یه پایه ثابتی به نام تام کروز دارد . در جدیدترین اخبار، خانم آتور نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شد.

وب سایت ورایتی تصویری را قرار داده است که کارگردان جدیدترین اثر ماموریت غیرممکن کریستوفر مک کواری در اینستاگرام خود تصویری از خانم اتول قرار داده است و نقل قول معروف فیلم ماموریت غیر ممکن که همیشه در ابتدا به تام کروز پیامی حاوی ماموریتی داده میشد و بعد باید اون را قبول می کرد در توضیحات این عکس قرار داده است.

…Should you choose to accept

 

هیلی آتور به بازیگران فیلم ماموریت غیر ممکن اضافه شد

به گفته شرکت پارامونت تام کروز (ایثن هانت معروف)  قرار است در دو فیلم دیگر این سری زیبا و هیجانی بازی کند. قسمت هفتم ماموریت غیرممکن در تاریخ 23 جولای 2021 و قسمت هشتم آن در 5 آگوست 2022  اکران خواهد شد.

مک کواری کارگردان هر دو قسمت بعدی این مجموعه خواهد بود او که در سال 2015 و 2018 کارگردانی قسمت Rogue Nation و Fallout را به عهده داشته که بهترین عملکرد را در این مجموعه با درآمد 791 میلیون دلار فروش داشته است. مجموعه ماموریت غیرممکن تاکنون از مجموع شش فیلم 3.57 میلیارد دلار بدست آورده است. 

هیلی اتول پیش تر به خاطر نقش پگی کارتر در کاپیتان مارول : اولین انتقامجویان شناخته شده بود. او همچنین در سریال Agent Carter  و چند مجموعه از کامیک های مارول نیز نقش آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.