ردکردن این
Celest

دی ال سی بخش 9 بازی Celeste

دی ال سی بخش 9 بازی Celeste این ماه منتشر خواهد شد.

بازی سلست یکی از بهترین بازی های پلتفرمراین نسل است، این بازی قرار است دی ال سی Chapter 9 را در چند روز آینده بصورت رایگان منتشر کند.

این بسته متوای اضافی بازی بسیار زیبای دو بعدی سلست بصورت رایگان برای تمامی دارندگان بازی منشتر خواهد شد. این دی ال سی قرار است 9 سپتامبر 18 شهریور برای همه پلتفرم ها عرضه شود. ممکن است برای کنسول ایک باکس وان کمی تاخیر را شاهد باشیم.

بخش 9 به نام Chapter 9: Farewell حدود 100 مرحله جدید به بازی اضافه خواهد کرد که با جمعا با مراحل کلی بازی حدود 800 مرحله میشود. سه مرحله نیز با موسیقی و مکانیزم جدیدی همراه خواهد بود که با اتمام بخش هشت بازی میتوانید این مراحل را باز کنید.

بعد از انتشار دی ال سی ب نسخه فیزیکی بازی به صورت محدود نیز منتشر خواهد شد. همچنین شرکت سازنده تغییراتی در تیم توسعه خود خواهد داد. بعد از موفقیت بازی Celeste تیم سازنده اکنون دفتر رسمی را در ونکوور راه اندازی کرد تا همه سازندگان در یکجا باهم در کنار هم باشند. شرکت مت میکز گیم امروزه با نام سابق خود Extremely OK Games یا به اختصار EXOK شناخته خواهد.

اگر تا بحال نامی از بازی Celeste نشنیده این باید بگم که بازی سلست از معدود بازی هاییست که توانسته از سایتهای معتبری مانند آی جی ان امتیاز 10 از 10 را دریافت کند. ما نیز در اس جی پلاس بشدت پیشنهاد میکنیم تا این بازی مستقل دو بعدی پلتفرمر را تجربه کنید.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.