ردکردن این
Cyberpunk 2077

عصبانیت هوادارن Cyberpunk 2077

عصابانیت برخی هوادارن بازی Cyberpunk 2077 برای بخش چند نفره

برخی از هواداران بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 بشدت ناراحت و عصبی شدند. این دلخوری بدیلی اعلام رسمی شرکت سی دی پروژکت رد برای بخش چند نفره بازی بود. استودیوی لهستانی چندی پیش بصورت رسمی در حساب توییتری خود اعلام کرد که در حال بروی بخش چندنفره بازی است، همچنین شرکت آگهی استخدامی را برای بخش چند نفره بازی اعلام کرد که شامل طراح ارشد و طراح مراحل بازی و چند سمت دیگر بود.

اما بعضی از کاربران و هواداران Cyberpunk 2077 در پاسخ به توییت شرکت بخاطر این بخش که به آنها اجازه میداد با دوستان خود در شهر Night City به گشت و گذار بپردازند بسیار خرسند بودند، اما سایرین بسیار کمتر مشتاق این مساله بودند.

شهر شب بازی سایبرپانک 2077

بعد از توییت شرکت سی دی پراژکت رد قرار داد، با کوهی از انتقادات هوداران در توییتر مواجه شد، یکی از کاربران بنام Fogbrain نوشت: “بسیار نگارنم که بخش چند نفره بازی به بخش تک نفره لطمه بزند.” اگر چه خود شرکت اعلام کرد که بخش تک نفره بازی در اولیت است و پروسه بخش چند نفره بازی بعد از اتمام ساخت بخش تک نفره آغاز به کار می شود. برخی نیز نوشتند: “بندرت بازی ها از بخش تک نفره و چند نفره خوبی برخورداند و آنها نمیخواند کیفیت بخش داستانی را برای محتوای چند نفره قربانی کنند.”

تعدادی از هواداران بازی Cyberpunk 2077، مانند کابری بنام A. Khaled نوشت: “غیر ممکن است که بازی سایبرپانک 2077 در بخش چندنفره شامل خرید درون برنامه ای نباشد.” شرکت سی دی پراژکت رد چندی پیش اعلام کرده بود که آنها به MTX (مدلی از درآمد زایی در بازی های ویدویی است که بیشتر در بازی های رایگان وجود دارند، بازیکنان میتوانند با آیتم های خاصی را در بازی خریداری کنند) علاقه ای ندارند و همچنین اضافه کرد که شرکت مانند بعضی از استودیوهای بازی سازی “حریص” نیست و بازی خود را بسیار پرمحتوا ارائه میدهند.

Cyberpunk Tweet
پاسخ برخی هوادارن در جواب توییت شرکت سی دی پراژکت رد

کاربر بالا تنها کاربری نبود که درباره نحوه درآمد زایی بخش چندنفره بازی سایبرپانک 2077 تردید دارد. تعداد زیادی نیز نوشتند که آنها نمی خواهند بازی به چیزی شبیه به GTA Online تبدیل شود که برای شرکت Rockstar و شرکت مادر آن تیک تو Take-Two میلیون ها دلار درآمد کسب کرد. دربازی GTA Online محتواهای جدید بسیار گران هستند و تا به امروز باعث شده اغلب گیمرهای بازی برای دریافت MX یا همان آیتم و محتواهای درون بازی پول زیادی خرج کنند. به همین دلیل هواداران نمیخواهند بازی علمی تخیلی مورد نظر دچار چیزی که در GTA Online برای آنها رخ داده، اتفاق بیفتد.

تا به اینجا چیزی مشخص نیست و معلوم نیست که چه چیزی رخ خواهد داد. شرکت CD Projekt RED نگاه هایی به درآمدزایی در بخش چند نفره هستند اما در عین حال بفکر سرگرم کردن هواداران خود نیز خواهند بود. شرکت باید بسختی برای راضی نگه داشتن هوادارن خود تلاش کند و به نحو احسن بازی را برای علاقه مندان منتشر کند.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ 16 آپریل 2020 (چهارشنبه 13 فروردین 1399) برای PS4، Xbox One، Google Stadia و کامپیوتر های خانگی منتشر شود.

نظر شما درباره صحبتهای کاربران و هواداران این بازی چیست؟ آیا شما نیز از این بابت دلخود هستید یا ترجیح میدهید بخش چند نفره نیز در بازی مورد انتظار حضور داشته باشد؟

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.