ردکردن این
GreedFall

لانچ تریلر بازی GreedFall

لانچ تریلر زیبای بازی نقش آفرینی گرید فال رونمایی شد، چند روز دیگر برای انتشار بازی گرید فال باقی مانده و امروز شاهد انتشار تریلر روز عرضه از سوی شرکت فوکاس هوم اینتراکتیو بودیم. در این تریلر قسمتی از داستان و محیط و شخصیت های مهم بازی نشان داده میشود.

سیاستمدار یا دیپلومات، جنگجو، زلس یا شکارچی و یا قرمان قوم بومی ها. مهم نیست شما چه چیزی برای کاراکتر خود انتخاب میکنید چون همه آنها برای سرنوشت گریدفال میجنگند.

بازی نقش آفرینی GreedFall توسط شرکت Spiders ساخته شده است این شرکت که اخیرا توسط شرکت BigBen Interactive خریداره شده سعی دارد بازی زیبا و پر جزییاتی ارائه دهد. در این بازی شما میتوانید با انتخاب شخصیت و تغییرات گتسرده ای که بازی بشما میدهد کاراکتر خود را انتخاب کنید، از تغیر رنگ پوست و لباس و ظاهر و نژاد، تا بروزرسانی شمشیر و قدت جادویی برخی از کاراکتر ها همگی نوید یک بازی پرجزییات و زیبایی را بما میدهد.

GreedFall Screenshot

در رویداد اخیر بازی در مراسم E3 شاهد نمایش گیم پلی و تصاویر هنری از بازی بودیم، بازی شامل هیولاهایی است که از دل جنگل بیرون می آیند و همچنین بازی شمال گفتگو با مردم است که میتوانید مانند بازی The Witcher با انتخاب پاسخهای مناسب روند بازی را بنفع خود تغییر دهید، همچنین شرکت سازنده امکان مخفی کاری را در کنار حالت های مختلف جنگ در بازی قرار داده است تا هرچه بیشتر بازی را پر جزییات ارائه دهد. بازی شامل نقشه بزرگی از مناطق زیبای طبیعت و همچنین شهری است جایی که شما در جایی بینام تییر فردی حضور خواهید داشت.

تریلر روز عرضه بازی را میتوانید با زیرنویس فارسی در ادامه ببینید:

بازی GreedFall دارای درجه سنگی بزرگسال است، این بازی قرار است در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر های خانگی PC منتشر میشود.

نظر شما درباره بازی GreedFall چیست؟

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.