ردکردن این
کریستن استوارت درباره بتمن و رابرت پتینسون می گوید

کریستن استوارت : رابرت تنها شخصی است که می تواند نقش بتمن را ایفا کند

در تازه ترین اخبار سینما و حواشی فستیوال تورنتو 2019 در مصاحبه کریستن استوارت با ورایتی استوارت از رابرت پتینسون در خصوص نقش بتمن حمایت کرد. رابرت از خون آشام بودن به سمت بتمن بودن رفته است ولیکن کریستن استورات هنوز هم از او حمایت می کند.

کریستن استوارت که به خاطر اکران فیلم Sebreg به فستیوال بین المللی تورنتو 2019 رفته است. در بین صحبت های خود در خصوص این فیلم از علاقه و احساس خود نسبت به هم بازی سابقش در گرگ و میش برای نقش بتمن گفت.

من احساس میکنم او تنها شخصی است که می تواند این نقش را بازی کند، من خیلی خوشحالم براش.خیلی دیوانه کننده است من درباره این مورد این خیلی خیلی خوشحال شدم . وقتی من شنیدم گفتم ایول ای پس این معرکست.

همچنین اون موافقت کرد که ادوارد کالن گذشته ( نقش رابرت در گرگ و میش) استخون بندی بی نقصی برای بازی در نقش بروس وین سبک مبارزه ای و جنایی دارد.

ورایتی در خصوص احتمال هم بازی بودن استوارت با رابرت در فیلم های ابرقهرمانی مانند بتمن سوال کرد و استورات نیز از آن حمایت کرد.

من مشکلی ندارم ، قطعاً من چنین پیشنهادی را رد نمی کنم

همچنین استورات در خصوص شایعات مبنی بر اینکه آیا مارول از تو خواسته است که نوع رابطه داشتنت را مخفی کنی تا بتواند از او در فیلم های مارول استفاده کند پاسخ داد که همیشه این بحث ها بوده است و من همیشه این را رد کرده ام . البته این طور که معلوم است بیشتر کمپانی ها بدنبال این هستند که استورات بتواند رابطه خودش را با دیگران مشخص کند و یا حداقل اگر به همین صورت ادامه میدهد آنرا پنهان کند تا بتواند نقش های بزرگتری بدست آورد.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.