ردکردن این
Classic

مقایسه گرافیکی Classic VS Battle for Azeroth

در این مطلب مقایسه گرافیکی آخرین نسخه از بازی World of Warcraft: Classic را با اکسپنشن ما قبل کلاسیک یعنی Battle For Azeroth را مشاهده کنید

در این ویدیو تغییرات در نورپردازی و همچنین نرم بودن یا Anti Aliasing  بهتر در را نسخه Classic شاهد هستیم. در نسخه کلاسیک بازی شاهد اضافه شدن باران به بازی هستیم که حس و حال بهتری را نسبت به نبرد آزراس دارد. نسخه کلاسیک بازی جهان وارکرفت اخیرا عرضعه شد که با محبوبیت شگفت انگیزی روبرو شد. یکی از بازیکنان در اروپا توانست طی سه روز سطح خود را به 60 برساند که نشان از علاقه شدید بازیکنان این بازی بسیار محبوب را میدهد.

نسخه کلاسیک بازی بمناسبت 15 سالگی بازی رونمایی شد که مارو به اولین نسخه بازی که بنام World of Warcraft و بدون هیچ پسوندی، برمیگرداند جایی که همه چیز از آنجا شروع شد. تریلر نسخه کلاسیک را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

تریلر رونمایی از نسخه کلاسیک بازی جهان وارکرفت

نسخه کلاسیک بازی بمناسبت 15 سالگی بازی رونمایی شد که مارو به اولین نسخه بازی که بنام World of Warcraft و بدون هیچ پسوندی، برمیگرداند جایی که همه چیز از آنجا شروع شد. تریلر نسخه کلاسیک را میتوانید در این مطلب مشاهده کنید.

در ادامه مقایسه ای خواهیم داشت بین World of Warcraft: Classic و نسخه World of Warcraft: Battle For Azerot با ما همراه باشید

مقایسه گرافیکی کلاسیک و نبرد آزراس
برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

نظر s

  1. یکی از عالی ترین بازی های rts دنیا


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.