ردکردن این
فیلم It در صدر فروش این هفته باکس آفیس

باکس آفیس هفته سوم شهریور ماه

فیلم IT : chapter 2 توانست در اولین هفته اکران خود 91 میلیون دلار در آمریکای شمالی به دست آورد. این فیلم در سراسر دنیا در اولین اکران خود 185 میلیون دلار بدست آورده است. فیلم IT : Chapter 2 از لحاظ کیفی به قسمت اول خود نمی رسد و حتی در میزان فروش نیز نسبت به نسخه اول در آمریکای شمالی کمتر فروخته است. البته در این کم فروشی های اخیر سینمای هالیوود توانست در صدر جدول فروش این هفته قرار گیرد.

فیلم Angel had Fallen با فروش 6 میلیون دلاری در رتبه دوم این هفته قرار گرفته است. این فیلم که سومین هفته اکران خود را پشت سر میگذارد با افت فروش 50 درصدی نسبت به هفته قبل مواجه شده است.

فیلم Good boys توانسته است در این هفته 5.7 میلیون دلار بفروشد تا در رده سوم قرار گیرد. فیلم پسران خود در غیر از آمریکای شمالی با استقبال خوبی مواجه نشده است و در پایانه چهار هفته اکران به درآمد 15 میلیون دلاری رسیده و با احتساب 66 میلیون دلار داخلی در مجموع 81 میلیون دلار فروش کرده است.

باکس آفیس همچنان به فروش کم خود ادامه می دهد تا تابستان به پایان رسد احتمالا با اکران فیلم فوق العاده ای که در روزهای بعدی قرار است اکران شود مانند جوکر ، انتظار می رود، روند فروش باکس آفیس به شدت دستخوش تغییر شود.

در این هفته چندین فیلم در هفته اول اکران خود قرار داشتند و به جز IT مابقی از فروش خوبی برخوردار نبودند. قابل اشاره ترین آنها فیلم Chhinchhore است که در پایان هفته اول 614 هزار دلار فروش رفته است.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.