ردکردن این
پیش درآمدی دیگر از سریال گات | game of thrones

پیش درآمدی دیگر از سریال Game of Thrones | این بار داستان تارگرین ها

در تازه ترین اخبار فیلم و سریال وب سایت ورایتی خبر از ساخت دومین پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت داد.

یکی از خاندان هایی که شاید تمام علاقمندان به سریال Game of Thrones دوست دارند که درباره آنها سریالی مجزا ساخته شود؛ خاندان تارگرین ها هستند. داستان آنها و رابطه ی جالبی که آنها با اژده های دارند خیلی سرگرم کننده و هیجانی است.

به تازگی شبکه HBO درخواست ساخت Pilot پیش درآمدی از سریال Game of Thrones که براساس خاندان تارگرین هست را داده و این پیش درآمد بر اساس کتاب آتش و خون می باشد.

در این کتاب داستان درباره پاشاهان گذشته تارگرین ها و شرح زندگی و اتفاقاتی که حول آنها جریان دارد است. مانند آگون فاتح که اولین فرمانروا سرزمین وستروس است، و همچنین آگون دراگونبن که همگی خاندان و اجداد دنریس تارگرین ( املیا کلارک ) و جان سنو ( کیت هرینگتون ) که پیش تر آنها را در سریال محبوب Game of thrones دیده بوده ایم و چندی پیش به پایان رسید، است.

این سریال در حدود 300 سال قبل از داستان اصلی سریال بازی تاج و تخت است و سعی می کند نحوه به وجود آمدن خاندان تارگرین تا زمان به پایان رسیدن قدرت آنها را روایت کند.

البته هنوز شبکه HBO در این خصوص اطلاع دقیقی ارائه نداده است و وجود چنین سریالی را تایید نکرده ولیکن پیشتر جورج آر.آر. مارتین در وبلاگ شخصی احتمال ساخت چنین سریالی را داده بود. به نظر می رسد فیلم نامه آن برعهده مارتین خالق دنیای وستروس و رایان کندال خالق آثاری چون Colony است.

یکی از دیگر از این پیش درآمد ها که در مرحله پ از تولید قرار دارد؛ قرار است به 10 هزار سال قبل برگرد زمان عصر قهرمانان، که در آن زمان وایت واکرها و نحوه شکل گیری آنها بیان خواهد شد. همچنین درخصوص اسرار اسوس و خانواده اولیه استارک ها نیز در این سریال روایت می شود.

به نظر که عجب سریالی میشه!!!!! واقعا این سه مسئله جزو هیجانی ترین مسائل سریال گات بوده و همه علاقمندان به تحلیل و تخیل در خصوص وایت واکرها و نحوه شکلی گیری آنها برای مدت طولانی پرداختند و متاسفانه در فصل آخر وایت واکرها به طرز وحشتناکی بد پرداخت شدند و علاقمندان به دنبال سریالی هستند که بهتر و دقیق این مسئله را بازگو کند.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.