ردکردن این
تریلر جدید فیلم Ford v Ferrari

تریلر جدید فیلم Ford v Ferrari

در جدیدترین اخبار سینما جهان شرکت فاکس قرن 20ام تریلر جدیدی از فیلم Ford v Ferrari منتشر کرد که حاوی اطلاعات بیشتر و جالب تری از فیلم می باشد.

فیلم Ford v Ferrari ساخته فاکس قرن بیستم به کارگردانی جیمز منگولد با بازی بازیگرانی همچون مت دیمون ، کریستین بیل ، جان برنتال ، کاترینا بلیف قرار است در تاریخ 15 نوامبر 2019 اکران شود.

هزینه ساخت این فیلم حدود 97.6 میلیون دلار است و اولین زمان اکران این فیلم در فستیوال ونیز  2019 بوده است. همچنین این فیلم هم اکنون در فستیوال تورنتو نیز در حال اکران می باشد. و قرار است 15 نوامبر اکران سراسری خود را آغاز کند.

داستان این فیلم درباره مسابقات ماشین سواری 24 ساعت لمانز سال 1966 است، جایی که کارول شلبی طراحی اتومبیل سازی و کن مایلز راننده بی باک با استفاده از قوانین فیزیک و خلاقیت جاه طلبانه خود در پی آن هستند تا ماشینی برای شرکت فورد بسازند تا بتواند در این مسابقه شرکت فراری را شکست دهد…

این فیلم نگاه مثبت منتقدان را به خود جلب کرده است. وب سایت Rotten نمره بسیار خوب 88 و وب سایت متاکریتیک نمره قابل قبول 74 را به این فیلم داده اند . در پی چند اکران محدودی که این فیلم داشته است. کاربران وب سایت IMDB نیز محبوبت 8.1 را به این فیلم داده اند و قطعاً در زمان اکران عمومی دستخوش تغییر خواهد شد.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.