ردکردن این
فیلم Jojo Rabbit بهترین فیلم از نگاه مردمی از فستیوال تورنتو 2019

برندگان فستیوال فیلم تورنتو 2019 مشخص شدند: Jojo Rabbit برنده جایزه بهترین فیلم از نگاه مردم

شب گذشته فستیوال فیلم تورنتو 2019 کار خود را به پایان رساند و برخلاف سالهای گذشته مراسمی برای اهدای جوایز نداشت. تهیه کنندگان این فستیوال اعلام کرده بودند به جهت سهولت و انتشار سریع اخبار در شبکه های اجتماعی و همچنین نبود اکثر برندگان در شب مراسم اهدای جوایز، امسال مراسمی برگزار نخواهند کرد. در هر صورت برندگان شب گذشته از طریق وب سایت رسمی و شبکه های اجتماعی معرفی شدند.

– فیلم Jojo Rabbit ساخته تایکا وایتیتی به عنوان بهترین فیلم از نگاه مردم انتخاب شد.

– فیلم Marrige Story ساخته نوح بومباک در رده دوم بهترین فیلم از نگاه مردم قرار گرفت و همچنین فیلم Parasite مکان سوم را از آن خود کرد.

فیلم داستان ازدواج

نکته جالب این است که بینندگان بازی اسکارلت جوهانسون را خیلی دوست داشتند، زیرا هر دو فیلم اول اسکارلت جوهانسون به عنوان بازیگر اصلی درآن ها به ایفا نقش پرداخته است.

فیلم خرگوش ربیت هرچند با استقبال منتقدان روبه رو نشده است ولی توانسته است نظر مخاطبان را به خود جلب کند. نکته بعدی این است احتمالاَ خانم جوهانسون بتواند اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود کند. حضور او در دو فیلم انتخاب مردمی نشان می دهد که بازیگری تواناست. همچنین فیلم داستان ازدواج او که دوم شد از نگاه منتقدان نمره قابل قبولی را بدست آورده است.

در بخش Midnight Madness ، فیلم The Platform و در بخش مستند نیز فیلم The Cave عنوان بهترین را از گاه مردم بدست آوردند.
در بخش فیلم کوتاه، فیلم دلفین به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد. جشنواره فیلم تورنتو جزو مهمترین جشنواره های دنیا به حساب می آید و بهترین ها همیشه حائز جوایز متعدد در فصل جوایز از جمله جوایز اسکار میشوند. سال گذشته فیلم Green Book به عنوان بهترین فیلم از نگاه مردمی انتخاب شد که توانست در اسکار نیز بدرخشد و اسکار بهترین فیلم را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید

نظر s

  1. فیلمی که اسکارلت جوهانسون توشه رو حتما باید دید


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.