ردکردن این
تریلر جدید فیلم Knives Out

تریلر جدید Knives Out منشتر شد

در تازه ترین اخبار فیلم و سریال جهان شرکت لاینسگیت شب گذشته تریلر رسمی و جدیدی از فیلم تحسین شده Knives Out منتشر کرد که حاوی جزئیات جالبی در خصوص این فیلم جذاب می باشد.

فیلم Knives Out با این وجود که اکران محدودی داشته است و هنوز تا اکران سراسری آن چندین ماه مانده ، اما تحسین منتقدین را به خود جلب کرده است. وب سایت متاکریتیک با امتیاز 83 نمره بسیار خوبی را به این فیلم داده است. همچنین وب سایت روتن امتیاز 98 را به این فیلم داده. اینطور که از امتیازات بر میاد با یک فیلم جذاب و با پرداخت خیلی خوب مواجه خواهیم بود. 

فیلم Knives Out در ژانر درام رمزآلود و به نویسندگی و کارگردانی ریان جانسون خالق فیلم هایی همچون Star Wars: The Last Jedi و Looper ساخته شده است. بازیگران مشهور بسیاری در این فیلم بازی میکنند از جمله کریس اونز ( که پیشتر با نقش کاپیتان آمریکا به مشهوریت رسیده است) ، دنیل کریگ ( که پیشتر با مجموعه 007 او را میشناسیم) ، لیکیت استنفیلد ، مایکل شانون ، جیمی لی کورتس و … .

داستان Knives Out درباره حضور یک کاراگاه و یک سرباز در خانه ای رمز آلود است، آنها پس اینکه پیرمردی در سن 85 سالگی در جشن تولد خود به طرز مشکوکی میمیرد، از خانواده این فرد بازجویی میکنند. اما این خانواده مرموز و عجیب … .

فیلم Knives Out در تاریخ 27 نوامبر 2019 اکران خواهد شد و هزینه ساخته آن 40 میلیون دلار می باشد. 

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.