ردکردن این
CoD-Mobile

نسخه موبایل بازی محبوب Call of Duty بزودی برای اندروید و آی او اس منتشر میشود.

شرکت Activation و شرکت چینی تنسنت Tencent بازی رایگان و آنلاین شوتر محبوب ندای وظیفه در تاریخ یکم اکتبر (سه شنبه، ۹ مهر ۱۳۹۸) در استور اپل و پلی استور گوگل منتشر خواهد شد. نسخه دمو و بتای این بازی در چند کشور برای مدت محدود منتشر شد که نظر مثبت بسیاری از بازیکنان و منتقدان را به همراه داشت. بازی دارای قسمت های مختلفی خواهد بود. بخش چند نفره های محبوبی مانند 5v5، نقشه های مختلف و همچنین بخش بتل رویال همگی در این بازی حضور خواهند داشت.

انتشار بازی برای تمامی کشورهایی که گوگل استور و اپ استور را پشیتبانی میکند منتشر خواهد، البته کشورهایی مانند چین، ویتنام و بلژیک هنوز پشتیبانی نشده اند. برای پیش ثبت نام بازی میتوانید به سایت رسمی بازی مراجه کنید.

معرفی بازی همراه با تریلری از بازی اعلام شد. در این تریلر شاهد نمایش اکشن هیجان انگیزی از بازی هستیم.

نسخه موبایل بازی CoD بخش های معمول قسمت چند نفره مانند تیمی، خرابکاری، و قتل عام است. نقشه محبوب Nuketown یا همان شهرک جنگ زده اتمی، نقشه Crash و Hijacked. همچنین شما میتوانید شخصیت های معروف بازی را نیز در طول بازی باز کنید شخصیت هایی مثل سوپ مک تاویش و الکس میسون.

نسخه پی سی و مورد انتظار پی سی و کنسولی بازی Call of Duty بخش بتل رویال نخواهد داشت، نسخه موبایل آن در همان روز اعلام بخش بتل رویال را نیز نشان داد. در این بخش 100 بازیکن را در نقشه ای که مخصوص این سبک طراحی شده رو به جان هم می اندازد. شما میتوانید بصورت فردی، همراه با یک دوست یا بصورت چهار نفره بازی را تجربه کنید. نکته جالب بازی این است که شما میتوانید وسایل نقلیه زمینی، آبی و هوایی را نیز در این بخش کنترل کنید.

به گفته رئیس بخش موبال شرکت اکتیویژن آقای کریس پلامر: “ما در حال ارائه یک بازی اول شخصی با امضای گیم پلی بازی Call of Duty  در دستان شما هستیم.” پاملبر افزود: “ما برخی از بهترینهای فرانشایز را تحویل گیمرهای موبایل خواهیم داد. نقشه های محبوب نسخه Modern Warfare مانند Crash و Crossfire و هم چنین نقشه های بازی Black Ops مانند Nuketown و نقشه Hijacked و بسیاری دیگر در یک عنوان بزرگ و حماسی قرار دارد. ما بازی را برای برخی کشورها بصورت تستی منتشر کردیم. بازخوردها بخوبی برای اصلاح ایرادات موجود به ما کمک کرد تا همگی بتوانند هنگام انتشار رسمی بازی یعنی یمک اکتوبر، تجربه بسیار خوشایندی از بازی داشته باشند.”

کاربران iOS در حال حاضر قادر به پیش ثبت نام نیستند. سایت رسمی بازی بزودی تاریخ پیش ثبت نام کاربران دستگاهای iOS را اعلام خواهد کرد. کاربران Android میتوانند در این لینک پیش ثبت نام کنند.

بنظر شما آیا بازی Call of Duty: Modern Warfare میتواند در موبایل بدرخشد و مانند نسخه موبایل بازی PUBG طرفداران زیادی را جذب خودش کند؟

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

نظر s

  1. وااااااای خدای من ? بی صبرانه منتظرشم


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.