ردکردن این
TLOZ LA

میانگین نمرات بازیThe Legend of Zelda: Link’s Awakening

شرکت نینتندو همواره با ارائه بازی های ناب همه را شگفت زده میکند، بازی افسانه زلدا: بیداری لینک، از این قائده مستثنی نیست.

بازسازی نسخه Link’s Awakening سری بازی های افسانه زلدا بعد از 26 سال بهترین اتفاقی است برای دوست داران قدیمی و عاشقان سری زلدا. نسخه اصلی بازی “افسانه زلدا: بیداری لینک” برای کنسول Game Boy بود که یک بازی نوستالژی و خاطره ساز خیلی از گیمرهای قدیمی است. شرکت نینتندو با ظاهری جدید بازی The Legend of Zelda: The Link’s Awakening را برای هفتمین کنسول خانگی خود یعنی کنسول Switch بازسازی کرده تا تجربه ای جدیدی از حس و حال دنیای بازی را بما هدیه دهد. بازی اکشن ماجراجویی و جهان باز زلدا، مناسب برای همه سنین تولید شده که واقعا حس و حال زیبایی را برای همه علاقه مندان به بازی هایی با استایل پلتفرمر به ارمغان می آورد.

Link's Awakening Screenshot
Link’s Awakening Screenshot

لینک بعد از اینکه از طوفان دریا با قایق خود به جزیره ای بنام “کوهولینت” میرسد، باید برای بازگشت به خانه با هیولاها و دشمنان خود بجنگد. نسخه مدرن شده بازی کلاسیک “افسانه زلدا: بیداری لینک” شامل عناصر نادر و خاصی است که بازسازی دقیق همان نسخه بیست و شیش سال پیش بازی در کنسول گیم بوی شرکت نینتندو است.

مقایسه گرافیکی نسخه بازسازی شده و نسخه اصلی بازی را میتوانید در اینجا مشاهده کنید

در ادامه برخی از نمرات سایت های معتبر بازی را میتوایند مشاهده کنید:

سایت فوربز 100 از 100

بازسازی عالی و بی عیب و نقص، از بازی بی عیب و نقص افسانه زلدا. اگر تا بحال نسخه اصلی بازی در کنسول گیم بوی را انجام نداده اید، پس لازم است حتما نسخه بروز و بازسازی شده را بازی کنید. و یا اگر همانند من با این بازی بزرگ شده اید، محتوای متعددی در بازی وجود دارد که شما را میتواند سرگرم کند. هنگامی که همه برای بازی Breath of The Wild سری زلدا کنسول نینتندو سوئیچ را خریداری کردند، بازی Link’s Awakening باعث میشود بیشتر از تصمیم خرید خود خوشحال شوید.

آی جی ان 94 از 100

بروز کردن ظاهر بازی با حفظ حس و حال نوستالژی بازی در یک کلام شاهکاری است در بازسازی این بازی کلاسیک.

گیمز رادار 90 از 100

بازی افسانه زلدا: بیداری لینک، حس و حال جدیدی دارد، اما هنوز هم جوهره اصلی و شگفت انگیز خود را حفظ میکند. این نسخه از بازسازی نمیتوانست هرگز به این زیبایی باشد.

تراستد ریویووز 80 از 100

افسانه زلدا: بیداری لینک یک بازسازی زیبا و عالی از نسخه کلاسیک دوست داشتی با همین نام است.  حس و حال غیر قابل توصیف این نسخه زیبا، و حفظ حس و حال اورجینال بازی حتی بعد از گذشت دو دهه و تغییرات زیاد، به لطف تصاویر و گرافیک چشم نواز، آن را قابل ستایش میکند.

گیم اسپات 80 از 100

اگر تا بحال نسخه کلاسیک بازی را تجربه نکرده اید، بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening سریعا شما رو به دهه 90 میلادی برمیگرداند. بازی از بسیاری جهات ساده است ، اما سفر لینک هنوز هم حس ماجراجویی را منتقل می کند و این نسخه جدید بدون شک بهترین راه برای تجربه آن است. و بیش از هر چیز دیگر لبخندی بر چهره شما قرار میدهد. امروزه بازسازی ها نسخه های قدیمی به یک دهم رسیده اند و اغلب هم به آسانی آن ها را نادیده میگیرند. اما شما این اشتباه را با این نسخه انجام ندهید.

نسخه بازسازی شده The Legend of Zelda Links بصورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده است و میانگین نمرات بازی از 64 منتقد،توانست 88 از 100 را کسب کند که نشان از عالی بودن بازی میدهد.

TLOZLA
میانگین نمرات بازی
برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.