ردکردن این

سنگ تمام اپیک گیمز در بازی های رایگان این هفته

شرکت اپیک گیمز Epic Games هر هفته در فروشگاه خود بازی های رایگانی را ارائه میدهد. این شرکت در اقدامی بسیار جالب و بمناسبت 80 سالگی تولد شخصیت بتمن که آن را با نام Caped Crusader  نیز میشناسیم، 6 بازی از سری بازی های Batman را بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده تا همه کسانی که تا بحال نتوانستند این بازی ها را تجربه کنند، اکنون بصورت رایگان آنها را دریافت کنند.

بازی های زیر را میتوانید هم اکنون بصورت رایگان دریافت کنید

Batman: Arkham Collection شامل بازی های زیر است:

1- اولین بازی Batman Arkham Asylum نسخه بازی سال است. این بازی در سبک اکشن در سال 2009 توسط شرکت راک استدی ساخته شد و توسط شرکت برادران وارنر منتشر شد. این بازی با امتیاز 91 از 100 توانست بشدت محبوب شود. هم اکنون میتوانید این نسخه را که در مجموعه بازی های رایگان این هفته فروشگاه اپیک گیمز قرار دارد را تجربه کنید.

در ادامه تصاویری از محیط بازی را میتوانید مشاهده کنید.

01
02
03
04
05
00

2- دومین بازی این مجموعه بنام Batman: Arkham Asylum در سال 2011 برای پلتفرم هایPlayStation 4  PlayStation 3, Xbox 360, Xbox One, Wii U, Macintosh operating systems منتشر شد و توانست نمره فوق العاده 96 از 100 را از منتقدان کسب کند و نامزد بهترین بازی سال نیز بشود. کار توسعه بازی را شرکت راک استدی و انتشار آن را برادران وارند بر عهده گرفتند. هم اکنون متوانید در فروشگاه اپیک گیمز بصورت رایگان همراه با تمامی DLC ها آن را دریافت کنید.

در ادامه میتوانید تصاویری از محیط بازی را مشاهده کنید.

ArCi02
ArCi03
ArCi04
ArCi05
Arci06
ArCi01

3- سومین بازی مجموعه، بازی بشدت تحسین شده بتمن شوالیه آرکاهام Batman: Arkham Knight است، برنده بهترین بازی سال در جشنواره بفتا BAFTA، و در مراسم امپایر نیز به عنوان بهترین بازی سال 2016 انتخاب شد، بتمن شوالیه آرکاهام Batman: Arkham Knight توانست جوایز متعددی را نیز به نام خود ثبت کند. اگر تا بحال هیچکدام از بازی های بتمن را انجام نداده اید، بشدت این نسخه از بازی را بشما پیشنهاد میکنیم. در این بازی شما نقش شوالیه تاریک را بر عهده میگیرد و برفراز دنیای جهان باز شهر گاتام وارد جنگ علیه شروران شهر میشود و شهر را از شر آنها خلاص میکنید. وظیفه توسعه بازی بر عهده استدیوی راک استدی و کار انتشار آن را برادران وارنر بر عهده گرفته است.

در ادامه میتوانید تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.

ak02
ak03
ak04
ak05
ak06
ak01

اپیک گیمز همچنین سه بازی از سری بازی های LEGO را نیز بصورت رایگان در فروشگاه خود منتشر کرد. بازی های لگو از سری بازی هایی است که حس و حال بامزه ای را میتواند به شما القا کند. هم اکنون میتوانید تمامی بازی های فوق و سه بازی لگو و جمعا 6 بازی برای دانلود در اختیار تمامی کاربران فروشگاه Epic Store بصورت کاملا رایگان قرار داده است.

بازی های مجموعه لگو  بتمن به ترتیب زیر هستند:

1- LEGO® Batman™: The Videogame

2- LEGO® Batman™ 2: DC Super Heroes

3- LEGO® Batman™ 3: Beyond Gotham

Lego-Batman-Trilogy

توجه داشته باشید که شما فقط تا تاریح 26 سپتامبر یعنی پنجشنبه چهارم مهر 98 فرصت دارید تا بازی های فوق را به حساب خود در فروشگاه اپیک گیمز اضافه کنید. بازی هایی که به حساب شما اضافه میشوند، برای همیشه در حسابتان باقی خواهند ماند. پس هر چه سریعتر این بازی ها رو در اختیار بگیرید.

بازی های رایگان هفته بعد فروشگاه اپک گیمز نیز مشخص شدند. تاریخ انتشار رایگان دو عنوان  Everything و بازی زیبای Metrro 2033 Redux، در تاریخ 26 سپتامبر (چهار مهر) به فروشگاه اضافه خواهند شد.

بازی Everything یک بازی تحسین شده که در آن شما میتوانید هر آنچه میبینید، به آن تبدیل شوید. از حیوانات و گیاهان گرفته تا سیارات و کهشکشان های دوردست. در چهارم مهر ماه وارد دنیای زیبای این بازی شوید و کشفیات خود را آغاز کنید.

دیگر بازی رایگان هفته بعد یعنی بازی Metro 2033 Redux، در دنیای آخر الزمانی روایت میشود، جایی که شما وارد دنیای بیمار و اتمسفری آلوده، تاریک و ترسناک میشوید و برای بقا باید با موجودات خطرناک و دشمنان تشنه بخون بجنگید.

نظر شما درباره بازی های رایگان این هفته اپیک گیمز چیست؟

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.