ردکردن این
تریلر جدید انیمیشن Frozen 2

تریلر جدید انیمیش Frozen 2 منتشر شد

شرکت والت دیزنی امروز تریلر جدید و رسمی را از انیمیشن فوق العاده Frozen 2 منتشر کرد. که شاهد جزئیات بیشتری از این انیمه جذاب بودیم. شاید بتوان گفت یکی از بهترین انیمیشن های کلاسیک والت دیزنی در چند سال اخیر Frozen بود که با استقبال فوق العاده از سوی مخاطبان و منتقدان رو به رو شد. فروش فوق العاد 1.3 میلیارد دلاری نسخه اول که جزء بهترین فروش های انیمیشن تاریخ لقب گرفت. و دریافت اسکار بهترین انیمیشن سال 2014 باعث شد که دیزنی به سراغ قسمت دوم برود.

Frozen 2 قرار است در تاریخ 22 نوامبر 2019 اکران شود. کارگردانهای آن جنیفر لی و کریس باک می باشند. در این نسخه گویندگانی همچون آدینا منزل ، جاش گاد و استرلینگ کی. براون حضور دارند.

السا که در نسخه قبل توانست توانایی های خود را کنترل کند و به عنوان ملکه برفی شناخته می شودبه همراه خواهر بازیگوش خود آنا به یک ماجراجویی دور از پادشاهی آرندلل می روند جایی که اتفاقات جذاب و هیجانی در انتظار این دو خواهر است . 

در سال 2015 شرکن والت دیزنی نسخه کوتاهی از Froazen را ساخت با نام Frozen Forcer که با استقبال خوبی مواجه شد این نسخه 8 دقیقه ای درباره جشن تولد آنا است که توسط السا و کریستوف گرفته می شود. در این جشن تولد به خاطر سرماخوردگی السا نمی تواند قدرت خود را کنترل کند و جشن را دستخوش تغییر و مشکلات فراوان قرار می دهد.پیشنهاد می کنیم اگر قسمت قبلی این انیمیشن را ملاحظه نکرده اید حتماً ببنید.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.