ردکردن این
Vivo v17 Pro

نقد و بررسی اولیه گوشی Vivo v17 Pro: ارزان ولی با کیفیت

حدود 10 سال قبل کمپانی چینی شروع به فعالیت در زمینه تکنولوژی کرد. و توانست در سال 2015 برند خود را در رده بند 10 گوشی برتر دنیا جای دهد. این کمپانی چینی بعد از موفقیت های که در سال های گذشته کسب کرد توانست فروش محصولات خود را به بیش از 100  کشور در سراسر دنیا گسترش دهد.
ما در این مقاله قصد داریم به برسه اولیه از پرچم دار این کمپانی که در اوایل ماه سپامبر معرفی شده است بپردازیم باما همراه باشید.

Vivo v17 pro

طراحی

 طراحی  Vivo V17 pro   در نوع خود منحصر بفرد است و زیبایی چشم گیری دارد این کمپانی به طراحی رویایی علاقه بسیار زیاد داشته و دارد. در طراحی جلوی گوشی خبری از ناچ و حفره ای برای دوربین نیست. Vivo با طراحی خود یک صفحه نمایش کامل را در اختیار کاربر قرار داده است. این کمپانی برای دوربین سلفی این دستگاه از تکنولوژی پاپ آپ استفاده کرده است. زمانی که شما دوربین سلفی این دستگاه را فعال میکنید به صورت یک تکیه جداگانه از قسمت بالایی  گوشی خارج میشود.طراحی پشت گوشی که تا حدودی خمیده است میتواند حس خوب سبکی وخوش دست بودن گوشی را به کاربر ارائه دهد. در پشت این گوشی تنها چیزی که میتواند بیشترین توجه را به خود جلب کند دوربین 4 گانه آن است.

Vivo v17 pro

صفحه نمایش

در این گوشی از صفحه نمایش با سایز 6.44 اینچی وتکنولوژی  Super AMOLED  با وضوح 1080×2400 و با تراکم پیکسلی 409 ppi  استفاده شده است. صفحه نمایش این دستگاه یکی از نقاط قوت آن به حساب می آید. این گوشی به واسطه رزولوشن و تراکم پیکسلی مناسب توانایی ارائه تصاویر با کیفیت مناسب را دارد.

 

 پردازنده

Vivo  دراین گوشی از چیپست 8 هسته ای Snapdragon 675 استفاده کرده است. که دارای دو هسته 2.0 GHz و شش هسته  1.7GHz است. در کنار این پردازنده قدرت مند یک چیپست گرافیکی Adreno 612 وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که بدون مشکل بازی ها و کارهای روز مره را به راحتی انجام دهد.

Vivo v17 pro

حافظه

  حافظه این گوشی 128GB  و رم آن 8GB  است این گوشی علاوه بر حافظه داخلی مناسب امکان استفاد از مموری کارت را نیز دارد. شیار مموری کارت این دستگاه به صورت جداگانه قرار دارد که این امکان را به کاربر می دهد. که به صورت همزمان از دوسیمکارت و مموری کارت استفاده کند. که این ویژگی برای کاربر اهمیت بسیاری دارد.

دوربین

Vivo در گوشی خود از 4 دوربین استفاده کرده است. دوربین اصلی این گوشی 40 مگاپیکسلی عریض با لنز 26mm با محدود دیافراگم 1.8 است. شما میتوانید با محدود دیافراگم مناسب این دوربین تصاویر خوبی را در نور کم با کمترین نویز به ثبت برسانید. دوربین دوم  8 مگاپیکسلی فوق عریض با لنز 13mm با محدود دیافراگم 2.2 که تصاویری را با میدان دید وسیع  در قاب دوربین جای میدهد. اما این دوربین تصاویر خوبی در نورکم ارائه نمی دهد. دوربین سوم این دستگاه  13 مگاپیکسلی Telephoto  است که تا 2 برابر قدرت زوم اوپتیکال  دارد. این دوربین به شما امکان میدهد سوژه هایی  که از شما فاصله دارند را بدون افت کیفیت عکاسی کنید. دوربین چهارم این دستگاه که برای تشخیص عمق تصاویر ساخته شده است از یک سنسور 2 مگاپیکسلی با محدود دیافراگم 2.4 به شما اجازه میدهد بوکه (تار کردن بک گراند سوژه) بیشتری در عکس های خود داشته باشید.

دوربین سلفی این گوشی مجهز به 2 دوربین با سنسور 32 و 8 مگاپیکسلی است که دوربین اصلی با لنز عریض و محدود دیافراگم 2.0 که نمیتواند در نورکم خوب عمل کند. دوربین ثانویه این گوشی از لنز فوق عریض با لنز 17mm که توانایی ثبت تصاویر با میدان دید وسیع را دارد.

همچنین شما میتوانید با دوربین اصلی این گوشی با کیفتت 4k با فریم ریت 30 و کیفیت Full HD  با فریم ریت 30 ضبط کنید. دوربین سلفی نیز توانایی ضبط فیلم با کیفیت Full HD با فریت 30 را دارد.

Vivo v17 pro
Vivo v17 pro

حسگرها

اثرانگشت ( زیر صفحه نمایش)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، نزدیکی، قطب نما

رنگ بندی

سیاه، آبی اسمانی، نیمه شب اقیانوس

Vivo v17 pro

باتری

در این گوشی از باتری با ظرفیت 4100 میلی آمپر با قابلیت فست شارژ با سوکت USB Type-C  و با توان 18 وات که باتری را در مدت 30 دقیقه به 50% شارژ میرساند.

جمع بندی

 17 pro Vivo V یک پرچم دار با قیمت مناسب است که میتوان به سخت افزار، صفحه نمایش، دوربین و باتری آن به عنوان نقاط قوت این گوشی اشاره کرد. این گوشی در زمان عرضه با قیمت حدودی 440 دلار میتوان روانه بازار میشود. که با توجه به این امکانات میتوان گفت یک گوشی عالی ولی با قیمت مناسب است.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.