ردکردن این
State

برای State Of Play سونی هیجان زده باشیم؟

شرکت سونی برای سومین قسمت برنامه State of Play خود را آماده میکند و انتظار میرود بازی های بزرگی را بنمایش بگذارد. در حالی که Inside Xbox مایکروسافت تقریبا بطور منظم پخش میشود و همچنین برنامه های شرکت ژاپنی نینتندو بنام Nintendo Directs بیشتر بازی های بزرگ را معرفی میکند، اما برنامه استریم زنده سونی پراکنده و اغلب مرموز است. از ماه می تا الان هیچ برنامه State of Play ندیده ایم، امشب ساعت 23:30 به وقت ایران سومین قسمت از برنامه اختصاصی State of Play را خواهیم دید.

میتوانید راس ساعت 23:30 بصورت زنده از سایت یوتیوب استریم State of Play را مشاهده کنید.

مشاهده در یوتیوب

بازی هایی که میدانیم حضور خواهند داشت

تا این لحظه تنها بازی که نمایش آن در State of Play تایید شده، بازی: The Last of Us Part 2 است. شرکت سازنده بازی Naughty Dog با نمایش تیزری حضور خودش رسما تایید کرد. این تیزر میتواند به معنای هرچیزی باشد، از دیدن تریلر و گیم پلی جدید و تریلری که اخیرا بطور انحصاری برای فروشندگان نمایش داده شده، تا تاریخ انتشار یا اطلاعات بیشتر. این بازی یکی از بزرگترین بازی های انحصاری کنسول نسل هشتمی سونی PS4 خواهد بود و طبیعی است که انتظارات ما از این بازی بسیار بالا باشد.

Last of US part 2

آنچه که میدانیم حضور نخواهند داشت

توقع اطلاعات بیشتر درباره کنسول بعدی سونی یعنی PlayStation 5 نداشته باشید، به این دلیل که شرکت سونی وقتی پای سخت افزار درمیان باشد بسیار مرموز و خاموش عمل میکند. تنها اطلاعاتی که در باره کنسول نسل بعد سونی داریم این است که این شرکت به تعهدات محیط زیستی و ساخت کنسولی مناسب برای محیط زیست (میدونم الان شما به خودتان میگویید که کنسول چه ربطی به محیط زیست داره) تولید خواهد کرد. این اعلامیه بر اساس بخشی از تعهدات برنامه های محیط زیست سازمان بین الملل شرکت سونی میباشد.

تفریح خواهیم داشت

گمان میکنیم که شاهد بازی جدیدی از بتمن خواهیم بود، شعبه مونتریال استدیوی برادران وارنر، شرکتی که در راس Batman: Arkham Origins قرار دارد، در چند روز اخیر تیزرهای متعددی را پخش کرده که نشان میدهد اعلام بازی جدید بتمن قریب الوقوع است. زمان بندی این اطلاعات بسیار زدیک به State of Play شرکت سونی است همچنین برنامه زنده مایکروسافت Inside Xbox فقط چند ساعت بعد از استریم سونی خواهد بود. بازی جدید بتمن ممکنه در استریم زنده سونی و یا در هر دو آنها حضور خواهد داشت.

Arkham

امشب راس ساعت 23:30 اطلاعات بیشتری را مشاهده خواهیم کرد. با اس جی + همراه باشید.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.