ردکردن این
State of Play

جمع بندی State of Play

در سومین قسمت از استریم زنده برنامه سونی موسوم به State of Play بازی های متعددی به نمایش گذاشته شد. در این برنامه ی اختصاصی کنسول پلی استیشن از تاریخ انتشار برخی بازی ها و مهمتر از همه آنها تاریخ انتشار بازی مورد انتظار The Last of Us Part 2 رونمایی شد.

در این قسمت از برنامه ابتدا بازی عجیب و مرموز Humanity نشان داده شد. این بازی عجیب تصور بیگانگان نسبت به رفتارهای انسانها را نشان میدهد، نوع و سبک بازی هنوز مشخص نیست. تاریخ انتشار بازی در سال 2020 خواهد بود، البته هنوز تاریخ دقیقی از انتشار بازی نشان داده نشد و ناشر بازی صرفا به سال انتشار بسنده کرد.

humanity

بازی بعدی که در این برنامه به نمایش درآمد. بخش داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare بود. در این تریلر کاپیتان پراس را میبینیم که به خاورماینه آمده و با گروهی همراه میشود تا به جنگ علیه تروریست هایی برود که الان به سلاح شیمیایی دست پیدا کردند، برود. بازی توسط شرکت Activision در تاریخ سوم آبان منتشر خواهد شد. در ادامه میتوانید تریلر بخش داستانی را با زیرنویس فارسی مشاهده کنید:

بازی بعدی که معرفی شد، Wattam ساخته شرکت Funimena بود، یک بازی بامزه و جالب که شما با چیزهایی از پیش تعیین شده در شهری بنام Wattam خواهید بود شما کنترل چیزهایی مثل یک دونات، یک تیکه فلز و یا حتی میوها را برعهده دارید. این بازی قرار است برای پلتفرم های PC, Xbox One و PS4 در تاریخ  29 دسامبر (8دی ماه 98) منتشر شود.

Wattam

در ادامه استریم بازی Arise: A Simple Story نشان داده شد این بازی که توسط شرکت Techland عنوان تحسین شده Dying Light است، قرار است داستان پیرمرد قبلیه ای را روایت کند که برای یافتن معمای زندگی پس از مرگ به سفری پرماجرا برود و به سوال همیشگی بشر پاسخ دهد. بازی Arise: A Simple Story در تاریخ 3 دسامبر (12 آذر) برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شود.

Arise a simple story

در ادامه شاهکار قدیمی شرکت صاحب نام راکستار یعنی La Noire نشان داده شد این بار با نام La Noire The VR Case Files. در این بازی شما باید برای حل مسال و پروندها وارد دوران کلاسیک آمریکا بروید و ماموریت ها را انجام دهید. این بازی برای عینک واقعیت مجازی سونی PSVR هم اکنون در دسترس کاربران قرار دارد. در ادامه از بازی های دیگری که برای واقعیت مجازی پلی استیشن پخش شد.

LA Noire VR

دموی بازی MediEvil نیز با نمایش تریلری پخش شد، اکشن ادونچر و هک اند اسلش جدید استودیوی Other Ocean Emeryville در تاریخ 25 اکتبر (سوم آبان) برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

در ادامه بازی استراتژیک و زیبای تمدنها Civilization VI برای کنسول پلی استیشن در تاریخ 22 نوامبر ( 1 آذر) منتشر خواهد شد. این بازی که قبلتر برای پلتفرم پی سی منتشر شده بود اکنول وارد دنیای کنسول سونی شده تا هوادارن این بازی زیبا بتوانند این عنوان را تجربه کنند.

civilization vi

در ادامه از باندل بازی Death Stranding کنسول پلی استیشن 4 نیز رونمایی شد. کنترل طلایی رنگ و کنسول سفید رنگ همراه با قش و نگار از المان های بازی DS روی کنسول ظاهر زیبایی را به بازی داده است.

بازی جدید استودیو Night School بنام Afterparty رونمایی شد، در این بازی شما در نفش های Milo و Lola قرار دارید که خود را در جهنم ابدی پیدا میکنند برای بازگشت به زمین باید از معماهایی که شیطان در جهنم حل کنید. همراه با بهترین دوست خود از جهنم فرار کنید. تاریخ این بازی در 29 اکتبر (7 آبان) برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

بازی بعدی که برای پلی استیشن پلاس خواهدبود بازی بیسبال The Show 19است، ای بازی در ماه اکتبر  برای کاربران  PSPlus به صورت رایگان منتشر میشود. همچنین ریمستر بازی The Last of Us برای کاربران PS Plus در اکتبر رایگان خواهد شد.

بالاخره در آخرین نمایش، تریلری از بازی بشدت مورد انتظار و انحصاری پلی استیشن یعنی The Last of Us Part II منتشر شد. در این تریلر، الی به یک گروه ملحق و وارد جنگ میشود. در انتهای این تریلر نیز شاهد حضور شخصیت اصلی نسخه قبل بازی یعنی جوئل هستیم که احتمال میرود برای کمک به الی، قابل بازی خواهد بود.

رونمایی از بازی در جریان مراسم E3 2016 ارائه شد، جایی که همه سالن از شدت هیجان سر از پا نمی شناختند. بعد از نمیایش اولین تریلر در مراسم E3 2017  نمایش جدیدی از بازی بودیم. اما در E3 2019 شرکت سونی حاضر نشد و نمایش های خود را در استریم زنده موصوم به State of Play نشان دهد. در سومین قسمت این استریم زنده در آخرین قسمت نمایش ها و بعد از نشان دادن بازی های متعدد نوبت به بازی مورد انتظار همه هوادارن رسید تا با تریلری زیبا همه را هیجان زده گند. مهمترین اتفاق این تریلر تاریخ رونمایی از بازی بود. تاریخ عرضه بازی دوم اسفند ماه امسال خواهد بود.

در ادامه میتوانید تریلر را با زیرنویس فارسی مشاهده کنید:

برنامه کامل State of Play را میتوانید در ادامه تماشا کنید:

از آنجا که برنامه State of Play شرکت سونی نظم خاصی ندارد و مشخص نیست قسمت بعدی چه تاریخی خواهد بود، باید منتظر شد و دید که این غول ژاپنی چه تاریخی خواهد بود. نظر شما درباره بازی های نمایش داده شده چیست؟

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.