ردکردن این
tlou2_demo

جدیدترین گیم پلی بازی The Last of Us Part 2

بیش از 5 سال از اویلن نسخه بازی The Last of Us میگذرد. الی اکنون 19 سال دارد و میتوان گفت این بازی نه الی را به یک قاتل بی رحم تبدیل کرده.

در جدیدترین کیم پلی بازی که توسط سایت Games Radar منتشر شد، از حس و حال بازی برای ما تعریف میکند. در این ویدیو و بررسی اولیه بازی شاهد شخصیت الی هستیم که بسیار خشن تر، باهوش تر و صد البته بی رحم تر از قبل شده و با کمک دوست خود “دینا”به قلب دشمنان و کلیکرها میزند و بدون ترس آنها را از پای در می آورد. الی که در شهر سیاتل و همراه با گروهی موسوم به WLF وارد جنگی علیه انسان های بیرحمی می شود که فقط به فکر بقای خود هستند و از کشتن هیچ انسان دیگری ترسی ندارند. در این بررسی اولیه شاهد سیستم ارتقای اسلحه و گان پلی بازی هستم که میتوان گفت بسیار شبیه به نسخه قبل کار شده و حس و حال اصیل بازی را حفظ کرده. سیستم جدیدی که به این بازی اضافه شده، قدرت تشخیص صدا است، شما در این بازی میتوانید با حاله ای سفید رنگ نزدیک بودن دشمنان خود حتی پشت دیوار را بشنوید و ببینید.

در ابتدای بازی الی فقط به فکر دوست خود و داستان رمانتیک بین این دو هستم که حال هوای برفی، سوار بر اسب، آهنگ های گوشنواز و آرامش بخش هستیم. در بخش بعدی بازی از خانه ای شروع میشود که با جمع کردن مهمات و صحبتهایی که بین دوست خود “دینا” رخ میدهد. الی اکنون میتواند مخفی کاری را بصورت بسیار بهتر انجام دهد بالا رفتن از دیوار ها، مخفی شدن بین علف های بلند و سایر ویژگی ها را داراست. همچنین ویژگی شنواییی جدید الی میتنواند بسیار به کمک شما بیایید. در ادامه بازی شاهد انتقام گرفتن الی هستیم که با کشتن انسان ها حیوانات هستیم. الی همچنین با کشتن دشمنان که اکنون بیش از هر زمان دیگری باهوش تر  هستند باید به کشتن کلیکر ها نیز برود.

بدون معطلی بررسی اولیه بازی را در ادامه مشاهده کنید

یکی از بزرگترین انحصاری های مورد انتظار کنسول پلی استیشن 4 در تاریخ 2 اسفند 98 راهی کنسول پلی استیشن 4 خواهد شد.

 

نظر شما درباره ویدیوی بالا چیست؟ آیا این همان بازی مورد انتظار شماست؟

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.