ردکردن این

دلخوری هواداران از انحصاری بودن بخش Special Ops بمدت یک سال برای PS4

مود بخش چند نفره بازی Call of Duty: Modern Warfare بنام Special Ops Survival Mode به مدت یکسال در انحصار کنسول PS4 خواهد بود، و هواداران بابت این انحصار رضایت ندارند.

در آخرین لایو استریم شرکت سونی بنام State of Play شرکت Infinity Ward فرصت را غنیمت شمرد و از بخش داستانی بازی در یک تریلر رونمایی کرد که شاهد حضور کاپیتان پرایس میز بودیم. در انتهای تریلر نوشته ای کوچک روی تصویر دیده میشد که نوشته بود: ” بخش عملیات ویژه – حالت زنده ماندن (Special Ops Survival Mode) ابتدا برای کنسول پلی استیشن 4 قابل بازی کردن خواهد بود. این حال تا اکتبر 2020 در انحصار کنسول سونی خواهد بود.

 

با اینکه این نوشته بسیار کوچک بود ولی هواداران تیز بین به سرعت این خبر را در فضای مجازی پخش کردند. حتی کاربران کنسول پلی استیشن 4 نیز از این مساله راضی نبودند به این دلیل که  بازی کراس پلی خواهد بود. اگرچه این امر انحصار زمانی در گذشته نیز بین اکتیویژن و سونی وجود داشته اما این امر باز هم هواداران استقبالی از این امر نکردند.

در ادامه میتوانید تویت هایی را که هواداران بازی را مشاهده کنید.

01
02
03

همانگونه که در تویت های بالا مشاهده میکنید، برخی هواداران حتی پیش خرید خود را کنسل کرده ند.

سخنگوی شرکت Infinity Ward سازنده بازی در پاسخ به یکی از هواداران گفت: “بگذارید روراست باشیم، کاربران از واژه “خراب کردن بازی” استفاده میکنند که واقعا این یک بزرگنمایی است. بخش سوروایوال تنها 1% از بازی را شامل میشود. ما بقی 99% بازی در همان ابتدای انتشار برای همه پلتفرم ها قابل دسترسی خواد بود.من ترجیح میدم که همه 99% را بتوانند بازی کنند و چند وقت بعد هم 100% بازی را بتوانند تجربه کنند.”

 

نظر شما در رابطه با انحصار زمانی این بخش چیست؟

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.