ردکردن این
اسپایدرمن 3 در سال 2021 اکران خواهد شد

اسپایدرمن به مارول بازخواهد گشت | سومین قسمت مجموعه اسپایدرمن در سال 2021 اکران خواهد شد

در جدیدترین اخبار فیلم و سریال جهان به نقل از وب سایت معتبر ورایتی امروز جمعه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دو استودیو مارول و سونی بر سر مرد عنکبوتی (Spider-Man) به توافق رسیده اند. و این مجموعه با همکاری هر دو استودیو قرار است ساخته شود.

در ماه های گذشته شرکت والت دیزنی و سونی بر سر میزان درآمد فیلم اسپایدرمن با هم به اختلاف جدی خوردند و باعث شد که این ابرقهرمان دوست داشتنی دنیای کمیک بوک از دنیای مارول جدا شود. شرکت دیزنی اعتقاد داشت باید درآمدها به صورت 50-50 تقسیم شود ولی شرکت سونی همان قرارداد گذشته را می پسندید که میزان سهم دیزنی تنها 5 درصد بود.

آنطور که وب سایت ورایتی اعلام کرده است قسمت سوم اسپایدرمن که ادامه داستان Spider-Man : Homecoming با بازی تام هالند قرار است در تاریخ 16 جولای 2021 اکران شود.

کوین فیگ (رئیس مارول استودیو) در مصاحبه ای بیان کرده است:

من بسیار خوشحال هستم که سفر داستان اسپایدی در MCU ادامه خواهد داشت. من و همه کسانی که در مارول استودیو هستند بسیار هیجان زده هستیم که روی این پروژه کار کنیم. اسپایدرمن یکی از قدرتمندترین چهره ها و شخصیت ابرقهرمانی است که در بین همه ی سنین و همه سلیقه ها جای دارد. اسپایدرمن همچنین قدرت زیادی دارد تا بتواند از همه جهان های سینمایی عبور کند. بنابراین درکنار ساخت و پرداخت قسمت سوم توسط شرکت سونی معلوم نیست که چه سوپرایزهایی به وقوع خواهد پیوست.

کوین فیگ

همچنین امی پاسکال ( رئیس بخش موشن پیکچرز شرکت سونی) گفته است :

من خیلی هیجان زده هستم؛ داستان پیتر پارکر به شکل دراماتیکی در قسمت Far From Home بازگشت. و من بسیار خوشحالم که با همدیگر می خواهیم سفرهای او را به نظاره بنشینیم.

امی پاسکال

مارول تقریباً دو دهه است که امتیاز Spider-Man را به شرکت سونی واگذار کرده است. امتیازی که به شدت برای این دو شرکت سودآور بوده است. سونی دو مجموعه از اسپایدرمن ساخته و هر کدام فروق فوق العاده ای را تجربه کردند. در سال 2017 اسپایدی به دنیای مارول پیوست و با فروش های بسیار خوبی مواجه شد. همچنین این ابرقهرمان دوست داشتنی به عنوان نقش اصلی در Avengers نیز حضور داشت که بسیار نقش موفق آمیزی را در این مجموعه تجربه کرد.

باید منتظر خبرهای جدید و کامل تری در خصوص قسمت سوم باشیم. تا اینجایی که متوجه شده ایم این دو شرکت اختلافات را کنار گذاشتند و دوست دارند موفقیت های دو قسمت قبلی را باز تکرار کنند و به فروش بسیار خوبی دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.