ردکردن این
فیلم 007 : no time to die

خانم 007 ؟ تصاویری از فیلم جدید جیمز باند (007) : No time to die

در طول فیلمبرداری فیلم جدید 007 که عنوان فیلم  اخیرا مشخص شده “زمانی برای مرگ نیست” No Time to Die. بازیگر زنی را مشاهده میکنیم (لاشانا لینچ) که با لباس های ورزشی و در حال تمرین کردن حرکات اکشن است. این فیلمبرداری که در ایتالیا در حال انجام است،بنابر گزارش ها ، قرار است در این فیلم مامور مخفی را شاهد باشیم که کد 007 قدیمی را یدک می کشد.
حضور مامور 007 این بار در نقش یک زن، سالهاست بر سر زبان ها افتاده بود. علاقه بازیگران زن برای ایفای این نقش در نوع خود جالب، از چارلیز ترون گرفته تا املی بلانت و کلیر فوی علاقه خود را برای حضور در این نقش نشان داده بودند. اما با توجه به اسامی مطرح زن دنیای سینما، تنها یک زن بود که این افتخار را نسیب خودش کرد و اون لاشانا لینچ بود. لاشانا لینچ که ما او را در دنیای مارول و در فیلم کاپیتان مارول دیده بودیم این بار در نقش مامور 007 قرار خواهد گرفت و علاقه مندان را به دنیای فیملهایی خواهد برد که همیشه نام جیمز باند رو با خودش یدک میکشد.
از زمان بیان شایعات مبنی بر حضور لنچ و نقش مامور 007 او، علاقمندان به دنبال این بودند که ببنید این نقش چگونه است و چه ویژگی هایی دارد. به تازگی تصاویری از صحنه فیلمبرداری قسمت جدید مجموعه 007 در روزنامه دیلی میل منتشر شده است که حاوی جزئیات جالبی در خصوص فیلم و نحوه پوشش 007 زن می باشد.
در ادامه تصاویری که وب سایت دیلی میل منتشر کرده است را قرار خواهیم داد. باید منتظر بود و دید که آیا به دنبال انتقادهایی که به فیلم جیمز باند مبنی بر نابرابری جنسی وجود داشت به پایان خواهد رسید و ما نقش قوی تر و کامل تری از ماموران زن مخفی سرویس اطلاعات بریتانیا MI6 خواهیم دید و یا صرفاً یک تبلیغات است و نقش آنچنانی را در جریان اصلی فیلم ایفا نمی کند.

فیلم جیمز باند (007) : No time to die


فیلم جیمز باند (007) : No time to die


فیلم جیمز باند (007) : No time to die


فیلم جیمز باند (007) : No time to die


فیلم جیمز باند (007) : No time to die


Previous
Next

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.