ردکردن این
RDR2

بلاخره Red Dead Redemption 2 برای PC عرضه میشود

به جرات می توان گفت یکی از بهترین و بزرگترین شاهکارهای نسل هشتم، آخرین ساخته شرکت بزرگ راکستار گیمز Red Dead Redemption 2 است. اکنون بعد از مدتها شایعه و انتظار مشخص شد که بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوتر های شخصی منتشر خواد شد. این خبر خوب برای پی سی گیرمها مانند یک بمب در اینترنت سر و صدا کرد. همچنین مشخص شد که در ابتدا به مدت نامشخصی برای فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود و بعد ها راهی فروشگاهایی مانند استیم عرضه میشود. بازی رد دد ریدمپشن 2 که با نمرات فوق العاده ای روبرو شد توانست در مراسم گیم اواردز چهار جایزه را به نام خود کند.

آرتور مورگان راه خودش را در 14 آبان برای سیستم عامل ویندوز و همچنین گوگل استادیا باز خواهد کرد تا دارندگان این پلتفرم ها بتوانند آخرین ماجراحویی مورگان و دوستان را اینبار با گرافیک بهتر و داستانی اضافه تجربه کنند البته هنوز هیچ صحبتی از محتوای اضافی برای نسخه پی سی و استادیا منتشر نشده.

morgan

باید تا 14 ابان صبر کنیم تا بتوانیم گرافیک چشم نواز این شاهکار را اینبار با گرافیک خیره کننده و با رزولوشن 4 کی و یا حتی بالاتر تجربه کنیم. با توجه به اطلاعات ارائه شده بازی شاهد بهبودهای زیادی خواهد بود پورت بازی نیز بصورت بسیار بهینه برای پی سی منتشر خواهد شد.

بازی ردد یگ بازی جهان باز در جهان وسترن است که شما در نفش آرتور مورگان قرار دارید آخرین داستان و ماجراجوییش را دنبال میکنید. این بازی توسط بسیاری از منتقدین بهترین بازی نسل هشت لقب گرفت. بازی شامل داستانی غنی و مراحل بشدت جذاب و زیبا است که در جهانی زنده و پویا روایت میشود. پس تاریخ 14 آبان برای پی سی گیمرها یک روز بسیار مهم خواهد بود.

نظر شما درباره پورت این بازی بروی پی سی چیست آیا راکستار میتواند مانند GTA V فروش بالای خود را روی پلتفرم پی سی نیز ادامه دهد؟

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.