ردکردن این
samsung-galaxy-m30s

نقد و بررسی اولیه Samsung Galaxy M30s

سامسونگ در اوایل سال 2015 تولید پایین رده های سری j را آغاز کرد و تا اوایل سال 2019 تولید این سری از گوشی های خود را ادامه داد ولی بعد از گذشت 5 سال این شرکت دست به نوآوری در زمینه گوشی هایی پایین رده زد و سری M  را به دنیای موبایل معرفی کرد سری M  در اوایل سال 2019 روانه بازار شد و توانست موفقیت های تازه ای برای این کمپانی مطرح ایجاد کند. از همین رو سامسونگ نسخه تکمیلی را در ماه سپتابر معرفی کرده است. یکی از بهترین نسخه های این سری Galaxy M30s  است که این نسخه تکمیل شده Galaxy M30 به حساب می آید. ما در این مقاله قصد داریم بررسی اولیه Samsung Galaxy M30s را انجام دهیم با اس جی پلاس همراه باشید.

samsung-galaxy-m30s

طراحی

سامسونگ در این گوشی همانند نسخه قبلی خود Samsung Galaxy M30  از طراحی مدرنی استفاده کرده به صورتی که در نگاه اول متوجه نمیشوید که یک گوشی پایین رده در دست دارید. در طراحی ظاهری این گوشی تغییر زیادی ایجاد نشده و تنها تفاوت این دو نسخه اندازه صفحه نمایش و باکس شیشه ای دور دوربین است.  طراحی صفحه نمایش این دستگاه کمی کشیده تر از نسخه قبلی خود شده و تلاش بر این داشته تا حاشیه ها را به حداقل برساند که برای یک گوشی پایین رده با قیمت مناسب یک قابلیت عالی به شمار میرود. این شرکت برای بدنه این دستگاه از پلاستیک فشرده و شیشه مقاوم استفاده کرده است. مواد به کار رفته در ساخت بدنه این گوشی تغییری نصبت به نسخه قبلی خود نداشته و بدنه این دستگاه مقاومت قبل قبولی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

صفحه نمایش

سامسونگ در Galaxy M30s از یک صفحه نمایش Super AMOLED  6.4 اینچی با نسبت 20:9 ، با وضوح 1080×2400 با تراکم 411 پیکسل در اینچ استفاده کرده است. صفحه نمایش این دستگاه یکی از نقاط قوت  M30s به شمار میرود که طبق اعداد و ارقام این صفحه نمایش یکی از قدرت مند ترین صفحه نمایش های است که در گوشی های پایین رده با این رنج قیمت استفاه شده است. اما چیزی که همیشه برای همگان روشن بوده سامسونگ یکی از بهترین تولید کنندگان در زمینه صفحه نمایش بوده و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هست. صفحه نمایش های که از نسبت 20:9 بهره میبرند مناسب انجام بازی ها و نمایش فیلم هستند.

دوربین

سامسونگ در گوشی پایین رده خود از دوربین سه گانه استفاده کرده است که دوربین اصلی گوشی دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی عریض با محدود دیافراگم 2 که توانایی ثبت تصاویر با کیفیت را در موقعیت نوری مناسب را دارد. دوربین دورم این دستگاه از یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با لنز 12mm با محدوده دیافراکم 2.2 بهره میبرد که به کمک فاصله کانونی مناسب لنز این دوربین میتوان عکس های با زاویه بسایر بازتر به  نسبت هم رده های خود به ثبت برسانید. دوربین سوم از یک سنسور 5 مگاپیکسلی  با محدود دیافراگم 2.2 که این دوربین مجهز به سنسور تشخیص عمق میدان است که با استفاده از این دوربین به کمک دوربین اصلی میتوانید عکس های را به ثبت برسانید که دارای بوکه بسایر دقیق تری هستند.
دوربین  سلفی این دستگاه از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با محدود دیافراگم 2.0 بهره میبرد. و همچنین میتوان با این دوربین ویدئو های با کیفیت Full HD با 30 فریم در ثانیه ضبط کنید. دوربین اصلی توانایی ضبط فیلم با کیفیت 4K با 30 فریم درثانیه و Full HD با 30 فریم در ثانیه را دارد.

samsung-galaxy-m30s

باتری

بعد از امکاناتی که سامسونگ در این گوشی استفاده کرده بود یک بار دیگر دنیای گوشی های پایین رده را دچار شوک کرد. سامسونگ در گوشی M30s  از یک باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر با قابیلیت شارژ سریع به همراه اداپتور 15 وات و سوکت شارژ USB Type-C استفاده کرده است که این قابلیت را میتوان بزرگ ترین و اصلی ترین قابلیت این گوشی دانست.

جمع بندی

سامسنگ با معرفی این پایین رده با قیمت 275 دلار توانست شوک بزرگی را به دنیای گوشی های پایین رده وارد کند و خود را بر سر زبان ها بیندازد. از نقاط قوت M30s میتوان به صفحه نمایش، سخت افزار، حافظه رم، ظرفیت باتری و قیمت مناسب این دستگاه اشاره کرد و تنها نقطه ضعفی که در این گوشی وجود دارد استفاده از بدنه پلاستیکی است.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.