ردکردن این
PS4

بروز رسانی نسخه 7 کنسول پلی استیشن 4

در هفته آتی بروز رسانی نسخه 7 کنسول پلی استیشن 4 را خواهیم دید. در این بروز رسانی شاهد اضافه شدن تعداد دوستان در بخش پارتی از 8 به 16 خواهیم بود همچنین بخش چت جدیدی برای کاربرانی که در آمریکا هستند، قرار خواهد گرفت. و در آخر قابلیت ریموت کردن کنسول از طریق دستگاههایی با سیستم عامل اندروید نسخه 5 به بالا را نیز اضافه میتوانیم ببینیم.

بلاگ سایت PlayStation.com اطلاعات و جزییات کاملی را ارائه کرد. همچنین در این بروز رسانی نشان میدهد که کاربران iOS میتوانند کنترلر را به صورت کامل در اختیار داشته باشند و حالت صفحه نمایش را نیز قفل کنند.

کاربران اندروید میتوانند از اپلیکشن Remote Play با نام PS4 Remote Play را از فروشگاه گوگل Play Store دانلود کنند.

PS4-update

کنترلر کنسول پلی استیشن 4 با نام DualSHock4 که از طریق بلوتوث وصل میشود راه خودش را به دستگاههای اندروید، آی فون، آی پد و همچنین مک در باز میکند.

در نسخه 7 سیستم عامل کنسول نسل هشتمی سونی شاهد بهبود در بخش ارتباطات شبکه و بخش صوت نیز خواهیم بود. در قسمت چت میتوانید صداها به نوشته تبدیل کنید که فعلا فقط زبان انگلیسی آمریکایی قرار خواهد گرفت. همچنین میتوانید نوشته ای را بنویسید و سپس برای دوستان خود بفرستید دستگاه به صورت اتوماتیک نوشته را در صفحه اپلیکیشن در حالت جداگانه ای برای آنها میخواند.

برخی از ویژگی های این نسخه بصورت آزمایشی در دسترس قرار گرفته است. باتوجه به اینکه PlayStation بررسی برنامه های خود را در اختیار کاربران قرار میدهد تا از روند پیشرفت باخبر شوند.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.